2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
لینک‌های دانلود قانونی فیلم غلامرضا تختی + خلاصه داستان و نقد

لینک‌های دانلود قانونی فیلم غلامرضا تختی + خلاصه داستان و نقد

لینک‌های دانلود فیلم غلامرضا تختی با مصرف اینترنت نیم بها در این مطلب آمده است. خلاصه داستان و چند نقد بر این فیلم را نیز می‌توانید در زیر بخوانید:

دوات آنلاین-فیلم غلامرضا تختی ساخته بهرام توکلی در جشنواره فیلم فجر سال 97 در 10 رشته کاندیدای سیمرغ شد و دو سیمرغ را به دست آورد. لینک‌های دانلود قانونی فیلم تختی در زیر آمده است

 

خلاصه داستان فیلم غلامرضا تختی

این فیلم شامل سه فاز از زندگی غلامرضا تختی در مقطع کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و مبازرات مسابقات کشتی و فوت وی است.

عکس های فیلم غلامرضا تختی

بازیگران فیلم غلامرضا تختی

بهنوش طباطبایی، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، معصومه قاسمی پور، شیرین یزدان بخش، محسن تختی، علیرضا گودرزی و شاهرخ شهبازی بازیگران فیلم تختی هستند.

عکس های فیلم غلامرضا تختی

لینک‌های دانلود فیلم غلامرضا تختی

دانلود فیلم غلامرضا تختی با کیفیت 480

دانلود فیلم غلامرضا تختی با کیفیت 720

دانلود فیلم غلامرضا تختی با کیفیت 1080

عکس های فیلم غلامرضا تختی

نقد فیلم تختی

روزنامه جام جم در نقد این فیلم نوشته است: غلامرضا تختی هرچند به دلیل موضوعش كه قصه یكی از پهلوانان، اسطوره‌ها و قهرمانان این سرزمین است و البته ساخت استاندارد و جذابش، فیلم خوبی است اما كم و كاستی‌هایی آن را از تبدیل شدن به یك شاهكار سینمایی ماندگار دور می‌كند.

 

مصطفی محمودی - منتقد و مدرس دانشگاه در نقد فیلم تختی نوشته است: نقطه قوت اصلی غلامرضا تختی هم در ساختار و هم در محتوای آن است. فیلمنامه ای که دارای چارچوب خوب و روان است و تلاش فراوانی کرده تا با استفاده از شیوه روایت و استفاده از شخصیت یک روزنامه نگار ورزشی واقف به همه امور که وجود و صدایش صرفاً برای روایت داستان برای شنونده است بدون اینکه وجودش ضربه‌ای به رخدادهای داستان بزند. قصه را پیش ببرد.

 

سپیده ارآویز در سینما سینما نوشته است: تختی فیلم توکلی آن قدر زیادی خوب است که در عقل سلیم نمی گنجد و باورپذیر نمی نماید. انگار بدلی است از سوپرمن یا زورو و به دنیا آمده تا بر همه چیز فایق آید و تمام مشکلات را حل کند. اما همین ابرقهرمان در جای جای فیلم آدم سرخورده ای است که در خانواده ای شلوغ و شرایط نابهنجار زندگی می کند.نمی تواند برای خودش درست تصمیم بگیرد و فداکارانه حتی از مفهوم عشق می گذرد و در ازدواج هم دنبال قهرمان بازی می رود و مطلقا رفتار روانی متعادلی از خود بروز نمی دهد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.