2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال جایگزین وارش مشخص شد؛ نامه آخر و  کتونی زرد

سریال جایگزین وارش مشخص شد؛ نامه آخر و کتونی زرد

مینی سریال نامه آخر پس از سریال وارش پخش می‌شود و بعد از آن سریال کتونی زرد روی آنتن می‌رود.

دوات آنلاین-سریال وارش به ایستگاه پایانی رسید و قرار است پس از آن مینی سریال نامه آخر از مجموعه روزهای بهتر پخش شود.

 

داستان سریال نامه آخر چیست

 قصه «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روز‌های بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی احمد زالی پس از سریال  وارش قرار است از شبکه سه پخش شود.

 

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و عزیز هنرآموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود ایفای نقش کرده اند.

 

قصه «نامه آخر» در چهار دهه روایت می شود و درخلاصه داستان آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می کنند اما...

 

لوکیشن های این اپیزود در منطقه زرین دشت فیروزکوه قرار دارد و مکان هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین های کشاورزی، مسجد و محله را شامل می شوند.

 

داستان سریال کتونی زرنگی

سریال کمدی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، قرار است بعد از ایام فاطمیه  روی آنتن شبکه سه برود.

 

«کتونی زرنگی» با بازی هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی و با حضور محمود جعفری، برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی برای پخش در زمستان امسال از شبکه سه سیما آماده می‌شود.

 

در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی آمده است: "آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه...، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم! "

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.