2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
حال و هوای شاعرانه 5 سلبریتی

حال و هوای شاعرانه 5 سلبریتی

لیلا اوتادی، آزاده صمدی، شبنم مقدمی، هانیه غلامی و بابک جهانبخش سلبریتی هایی هستند که عکس و دلنوشته های تازه منتشر کردند.

دوات آنلاین-لیلا اوتادی عکسی را که در بالا می بینید منتشر کرد و نوشت: زندگی مثل اتوبوس شلوغی استکه تا جایی برای نشستن پیدا میکنی راننده میگه آخر خطه.! قدر لحظه هاى زندگی رو بیشتر باید دانست!

آزاده صمدی با انتشار عکس بالا نوشت: من از میان ایستادن و رفتن، حرکت را برگزیدم، از میان گریه و خنده لبخند را انتخاب کردم، من از میان قدم برداشتن و دچار بودن گام های استوار به سمت روئیدن را پسند کردم، آری من "امید" را برگزیدم برای بودن، برای 'زنده گی'. همین ما را بس

شبنم مقدمی در کنار عکس بالا نوشت:  تنها لبخند بزن و‌ عبور کن...هی ! با توام ! نمی بینی خدا دوستت دارد؟ تنها لبخند بزن و دعا کن...که خدایی که دوستت دارد، به تو ، به ما ، به همه ... چشم نیک بین و نگاه سالم ، ذهن آگاه و روشن ، دهان خوش گو و بی ناسزا و دل سپید و بی کینه عطا کند... تنها لبخند بزن!...لبخند بزن و لبخند به لب ها بیاور ...

هانیه غلامی برای عکس بالا به نقل از مارگوت بیکل نوشت:

موطن آدمی را بر هیج نقشه ای

نشانی نیست.

موطن آدمی تنها در قلب کسانی است که

دوستش می دارند.

بابک جهانبخش هم برای عکس بالا نوشت:

کم کم یاد میگیری برای هر چیزی اصرار نکنی !

شدنی ، میشه

نشدنی ، نمیشه

موندنی ، میمونه

اومدنی ، میاد

رفتنی ، میره

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.