2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دلنوشته و عکس‌ جدید سلبریتی ها

دلنوشته و عکس‌ جدید سلبریتی ها

علی اوجی، هانیه غلامی، شراره رخام، شیوا ابراهیمی، بهاره کیان افشار و ویدا جوان سلبریتی‌هایی هستند که عکس و دلنوشته‌های تازه منتشر کردند.

دوات آنلاین-علی اوجی با انتشار عکس بالا نوشت:زمان حال چیز خنده دارى ‌ست؛ اصولا نمى‌تواند وجود داشته باشد. به مجرد اینکه از آن آگاه مى‌شویم، سپرى مى‌شود و دیگر حال نیست. این طورى ما مدام در گذشته زندگى به سر مى‌بریم، حتى هنگامى که در حال رویاپردازى درباره‌ى آینده هستیم.

هانیه غلامی در کنار عکس بالا نوشت: هر کسی شایسته شناختن شخصیت واقعی شما نیست. بگذارید از کسی که در ذهنشان از شما ساختن انتقاد کنند.

شراره رخام برای عکس بالا نوشت:خوشبختی دیگران از خوشبختی تو کم نمیکند. ثروت آنان روزی تو را کم نمیکند و سلامت آنان هرگز نمیگیرد سلامتی تو را پس مهربان باش  و دعا کن برای دیگران آنچه را که برای خودت دعا میکنی.

 

شیوا ابراهیمی به نقل از پابلو نرودا نوشت:

از کوه‌ها برای تو

گل‌های شاد می‌آرم...

سنبل آبی، فندق تاری

و سبدهای وحشی بوسه ... می‌خواهم با تو آن کنم

که بهار می‌کند

با همه گیلاس بُنان...

بهاره کیان افشار برای عکس بالا نوشت:  بهترین و زیباترین چیزهای دنیا را نه می توان دید و نه می توان لمس کرد، بلکه آنها را باید با قلب احساس کرد.

ویدا جوان به نقل از هوشنگ ابتهاج نوشت:

امروز نه آغاز و نه انجام جهان است

ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است

گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری

دانی که رسیدن هنر گام زمان است

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.