2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
2برادر دختر جوان را ربودند

2برادر دختر جوان را ربودند

مدتها بود که با دختری دوست بودم و رابطه عاشقانه داشتیم تا اینکه متوجه شدم با دوستانم هم رابطه برقرار کرده‌ است و به من خیانت می‌کند.

دوات آنلاین-پسری که برای انتقام گیری از دختر مورد علاقه‌اش او را ربوده، وسایلش را سرقت کرده و خود او را کتک زده‌ بود محاکمه شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این جوان زمانی دستگیر شد که دختری جوان به ماموران خبر داد از سوی دو برادر ربوده شده و مورد سرقت قرار گرفته‌ است. این دختر گفت: مدتی قبل با جوانی به نام نیما ارتباط داشتم اما اختلافمان بالا گرفت و از هم جدا شدیم. یک روز که کنار خیابان بودم نیما و برادرش آمدند و من را به زور سوار ماشین کردند و بردند. آنها من را کتک زدند و پول و موبایلم را گرفتند و کنار خیابان رهایم کردند.

 

وقتی ماموران دو برادر را بازداشت کردند آنها به سرقت اعتراف کردند اما گفتند آدم ربایی انجام ندادند. با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست دو برادر برای محاکمه به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدند.

 

 متهم ردیف اول صبح چهارشنبه پای میز محاکمه رفت. او گفت: مدتها بود که با دختری دوست بودم و رابطه عاشقانه داشتیم تا اینکه متوجه شدم با دوستانم هم رابطه برقرار کرده‌ است و به من خیانت می‌کند. موضوع را به او گفتم و جر و بحث کردیم. او زیر بار نمی‌رفت لاله می‌گفت. من دچار سوءظن شده‌ام اما وقتی مطمئن شدم و مدارکی دیدم که او  به من خیانت کرده حالم خیلی بد شد.

 

متهم گفت: افسردگی شدید گرفته‌ بودم. در خانه می‌ماندم و جایی نمی‌رفتم تا اینکه برادرم از موضوع مطلع شد و به من گفت حاضر است کمکم کند انتقام بگیرم. روز حادثه با لاله تماس گرفتم و او را دعوت کردم به محض اینکه گفتم می‌خواهم همدیگر را ببینیم او قبول کرد قرار گذاشتیم من با برادرم بودم بعد که لاله را سوار کردیم با هم به سمت  شرق تهران حرکت کردیم و من درباره بی‌وفایی او و خیانتش صحبتکردم و دوباره بحث بالا گرفت. ما با هم درگیر شدیم بعد هم من موبایل و کارت بانکی او را برداشتم چون دراین مدت کلی پول خرجش کرده‌ بودم و می‌خواستم پولم را بردارم. من 4 میلیون تومان برداشت کردم اما بعد پشیمان شدم و پول را به حسابش واریز کردم. راستش می‌خواستم فقط کاری کنم که او بفهمد خیانت کردن تاوان دارد.

 

در ادامه متهم دیگر در جایگاه حاضر شد او گفت: لاله حال برادرم را خیلی خراب کرده‌ بود و من می‌خواستم کاری کنم که حال برادرم بهتر شود من هیچ انگیزه دیگری نداشتم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.