2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
شوهر؛ قربانی عشق‌ممنوعه زن متاهل

شوهر؛ قربانی عشق‌ممنوعه زن متاهل

این زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد که همسرش گم شده‌است. او گفت: همسرم برای خرید نان از خانه بیرون رفته بود که دیگر برنگشت و من هرچه با او تماس می‌گیرم خبری از او نیست.

دوات آنلاین-رابطه عاشقانه یک زن با شوهرخواهرشوهرش به قتل شوهرش و بازداشت او و مرد مورد علاقه‌اش منجر شد. این پرونده دیروز روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن جوان که مینام نام دارد یک سال قبل با مراجعه به پلیس ادعا کرد  همسرش گم شده‌ است. او گفت: همسرم برای خرید نان از خانه بیرون رفته بود که دیگر برنگشت و من هرچه با او تماس می‌گیرم خبری از او نیست.

 

گفته‌های این زن در حالی بود که ساعاتی قبل از اعلام مفقودی ماموران جسد مردی را پیدا کردند که بسیار شبیه به شوهر مینا بود،

 

وقتی جسد شناسایی شد ماموران متوجه شدند متهم اتفاقی جانش را از دست نداده.بلکه ساعاتی قبل از اینکه همسرش فقدان او را اعلام کند به قتل رسیده است.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات آغاز شد. ماموران در پی پاسخ این سوال بودند که چرا مینا زمان فقدان همسرش را چندین ساعت بعد از مرگ او اعلام کرده‌ و واقعیت را به پلیس نگفته‌ است.

 

این در حالی بود که پزشکی قانونی نیز در بررسی‌های خود اعلام کرد که در معده مقتول مقداری سم پیداکرده‌ است.

 

مینا به دلیل پنهان‌کاری  اولین مظنون این پرونده بود. او در بازجویی‌ها در نهایت به قتل اعتراف کرد و گفت: من با مردی به نام یاسر رابطه‌ داشتم. من و یاسر چندین سال بود که همدیگر را می‌شناختیم. او شوهر خواهرشوهر من بود و از وقتی که همدیگر را دیده‌ بودیم من نمی‌توانستم او را فراموش کنم. رابطه ما هرروز گرم‌تر شد تا اینکه تصمیم گرفتیم با هم ازدوج کنیم. شوهرم طلاقم نمی‌دا.د ما با هم مشکل خاصی نداشتیم و وقتی من بهانه‌گیری می‌کردم او کوتاه می‌آمد ضمن اینکه من دو فرزند داشتم.

 

البته یاسر گفته‌ بود می‌خواهد همسرش را طلاق بدهد. تنها راهی که به نظرمان رسید این بود که حامد شوهر من را بکشیم.شب حادثه یاسر به بهانه سرزدن به خانه ما آمد. من آب میوه اوردم و آن را مسموم کردم و آب میوه مسموم را به شوهرم دادم، وقتی یاسر رفت شوهرم حالش بد شد. من خیلی ترسیدم. با یاسر تماس گرفتم و از او خواستم خودش را برساند. یاسر آمد می‌خواست در خانه او را خفه کند که من اجازه ندادم چون حالم بد می‌شد. شوهرم را بیرون برد و سوار ماشین کرد و بعد نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

 

پلیس بر اساس این اعترافات یاسر را هم بازداشت کرد. یاسر قتل را قبول کرد و گفت: وقتی حامد را از خانه بیرون بردم او را در ماشین خفه کردم و جسدش را در کانال آب انداختم. بعد احساس کردم او نمرده و دست و پا می‌زند ما منتظر بودیم که او برگردد اما بعد خبر رسید مرده‌ است.

 

گفته‌های یاسر در حالی بود که پزشکی قانونی ادعای او درباره زنده بودن حامد در زمان سقوط به کانال آب را رد و عنوان کرد  حامد براثر خفگی با جسم نرم جان داده و بعد جسدش به داخل کانال آب انداخته شده‌ است.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد متهمان پای میز محاکمه رفتند اما به دلیل اینکه برای فرزندان مقتول که هر دو صغیر بودند از سوی دادستان درخواستی ارائه نشده‌ بود ادامه رسیدگی به بعد موکول شد.

 

مینا در این جلسه از دادگاه درخواست دیدار فرزندانش را کرد و وکیل مدافع او هم گفت: خانواده اولیای‌دم اجازه نمی‌دهند  مینا فرزندانش را ببیند و او را از دیدار فرزندانش محروم کرده‌اند.او حتی نمی‌تواند تلفنی با آنها صحبت کند.

 

مادر مقتول هم گفت: من هم پسرم را از دست دادم هم زندگی دخترم از بین رفته‌ است و هم نوه‌هایم بی پدر شد‌اند. همه این کارها را مینا کرده‌ است و او باید تاوان کاری را که کرده‌ پس بدهد.

 

با این حال قضات اجازه دادند که متهم چند دقیقه‌ای فرزندانش را ببیند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.