2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
تعرض به 4کودک با خرگوش خیالی

تعرض به 4کودک با خرگوش خیالی

پسر جوانی که اختلال روانی دارد و به نظر می‌رسد تحت تاثیر عوارض بیماری خود به دو کودک 10 ساله تعرض کرده است در کمتر از نیم ساعت توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

دوات آنلاین-پسر جوانی که اختلال روانی دارد و به نظر می‌رسد تحت تاثیر عوارض بیماری خود به دو  کودک 10 ساله تعرض کرده است در کمتر از نیم ساعت توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

 

ظهر روز سه‌شنبه هفته جاری ماموران کلانتری 116 مولوی پس از مراجعه دو کودک 10 ساله در جریان تعرض به آنها قرار گرفتند. در بررسی دقیق‌تر دو کودک به ماموران گفتند: پس از تعطیلی مدرسه داشتیم به خانه می‌رفتیم که آقایی جلوی ما را گرفت و گفت در خانه خرگوش دارد که اگر همراهش برویم به ما نشان‌شان می‌دهد و شاید هم نفری یک خرگوش به ما بدهد. ما اول نمی‌خواستیم با او برویم ولی وقتی او اصرار کرد همراهش رفتیم. حتی جلوی در خانه هم نمی‌خواستیم داخل برویم اما او گفت برویم و نترسیم.

 

دو کودک در ادامه  گفتند: وقتی داخل شدیم ناگهان رفتار آن مرد تغییر کرد و با چاقو ما را تهدید کرد، بعد هم به هر دو ما تجاوز کرد.

 

در پی این اظهارات دو کودک دستگیری مرد متجاوز با راهنمایی دو کودک آزار‌دیده در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت و در نهایت نیم ساعت پس از اطلاع ماموران، متجاوز که پسری 21 ساله است دستگیر شد و به کلانتری انتقال یافت.

 

 روز گذشته نیز این متهم برای شروع تحقیقات به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و با تایید اظهارات دو کودک دانش‌آموز گفت: من خود دو بار قربانی تجاوز شده‌ام. یکبار در 7 سالگی و یکبار در 14 سالگی از سوی افرادی که هیچ وقت نتوانستیم آنها را پیدا کنیم مورد تجاوز قرار گرفتم و این اتفاقات خیلی روی من تاثیر منفی گذاشت. در حال حاضر هم دچار اختلال روانی دو قطبی هستم. من مدتی بستری بودم و حتی شوک‌درمانی هم شدم اما فایده‌ای نداشت و از یک ماه قبل به خاطر نقل‌مکانی که از مشهد به تهران داشتیم عوارض بیماری من تشدید شده است. البته من از 14 سالگی بیماری‌ام را شناختم و از 17 سالگی تحت درمان هستم. اخیرا هم مصرف داروهایم را متوقف کرده‌ام چون معتقدم که اثری ندارند و خوب نمی‌شوم.

 

متهم در مورد آزار دو کودک هم گفت: مدتی بود که وسوسه می‌شدم این کار را انجام دهم در روزهای قبل از آن هم به کودکان بسیاری پیشنهاد دادم و گفتم که در خانه تعداد زیادی خرگوش دارم که اگر با من بیایند یکی دو خرگوش هم به انها می‌دهم. قصد داشتم آنها را با این ادعا فریب بدهم ولی این کودکان همراهم نیامدند تا این‌که بالاخره روزی که دستگیر شدم، نیم ساعت قبل از آنکه دو کودک را به خانه ببرم مادرم از منزل خارج شد و من دو بچه را با فریب به خانه بردم اما خیلی زود ماموران آمدند و مرا دستگیرکردند. همان لحظه دستگیری هم مادرم از راه رسید وهمراهم به کلانتری آمد.

 

این متهم همچنین در ادامه بازجویی‌ها گفت: در تمام مدت مدرسه دوست داشتم با دوستان و همکلاس‌هایم رابطه داشته باشنم اما موفق نشدم یا خودم را کنترل کردم. من از وقتی به تهران آمده‌ایم در مجموع چهار کودک را فریب دادم و بعد از کشاندن آنها به خانه‌ام به این افراد تعرض کردم و حالا هم جرمم را قبول دارم.

 

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می برد.

 

منبع: شرق

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.