2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
فیلم کمدی جدید چی ببینیم

فیلم کمدی جدید چی ببینیم

اگر دنبال کمدی جدید هستید این مطلب فهرستی از برترین فیلم های طنز سال 2022 را ارائه داده است.

دوات آنلاین -فیلم های کمدی در سراسر جهان پرطرفدار هستند و خیلی ها این طنزها را با جدیت دنبال می کنند و همیشه منتظر هستند تا فیلمی جدید از راه برسد و به تماشا آن بنشینند. فهرستی از بهترین کمدی های سال 2022 به همراه خلاصه داستان آنها در ادامه آمده است:

فیلم کتاب عشق یک کمدی جذاب است

فیلم کتاب عشق؛ یک کمدی جذاب

باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت seventeen  نوشت: در فیلم کتاب عشق، رمان‌های هنری، نویسنده جوان، سنتی و ناموفق انگلیسی اصلا فروش نمی‌روند. اما ناگهان یکی از کتاب هایش در مکزیک می‌درخشد و مسئول انتشارات به او اصرار می‌کند که با یک تور تبلیغاتی به آنجا سفر کند. زمانیکه هنری به مکزیک می‌رسد، متوجه می‌شود که دلیل محبوبیت کتاب هایش نه نویسندگی او، بلکه چیز دیگریست که از فهمیدنش خونش به جوش می‌آید.

فیلم من تو را می‌خواهم کمدی خوبی است

با فیلم من تو را می‌خواهم حسابی می خندید

ماجرایی درام و کمدی از رهاشدگی، عشق و هیجان است. اما و پیتر دو فرد ۳۰ ساله هستند که در پی ساختن رابطه‌های شخصیشان بودند. اما و پیتر در رابطه با شریک‌های عاطفی بود در راه رسیدن به زندگی مشترک بوده‌اند. آن‌ها در نزدیکی رسیدن به خانواده و بچه و زندگی در حومه شهر بودند تا اینکه همه چیز تغییر می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم‌ های جنایی که حتما باید ببینید

 

با من ازدواج کن؛ فیلم طنز جدید

یک سوپراستار پاپ لحظاتی قبل از عروسی‌اش در باغ مدیسون اسکوئر توسط نامزدش که یک ستاره راک است رها می‌شود، در عوض او با مردی که به صورت تصادفی از بین مردم انتخاب کرده ازدواج می‌کند و ... .

 

سگ؛ یک فیلم کمدی تماشایی

فیلم سگ ۲۰۲۲ در ژآنر کمدی و درام با چاشنی هیجانی روایت چالش یک سرباز برای کنار آمدن با یک سگ خارج از کنترل، اما مهم خواهد بود.

حباب یک فیلم کمدی جدید است

فیلم حباب برای طرفداران کمدی

در فیلم حباب The Bubble ۲۰۲۲ خواهید دید در بحبوحه بیماری همه‌گیر کووید ۱۹، گروهی از بازیگران برای فیلمبرداری قسمت ششم از یک مجموعه موفق با موضوع دایناسورها، به یک لوکیشن بسته فیلم در انگلستان سفر کرده و…

 

در همین زمینه: فیلم‌های اکشن برتر سینمای جهان

 

قرمز شدن؛ انیمیشنی که همه دوست دارند

انیمیشن قرمز شدن ۲۰۲۲ در مورد یک دختر بچه ۱۳ ساله عجیب و غریب به نام می‌لی است که دوران نوجوانی متفاوتی را پشت سر میگذارد. می‌لی هر زمان که بیش از حد هیجان زده شود یا تحت فشار قرار بگیرد، به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل شده و… .

 

فیلم شهر گمشده را حتما ببینید

یک رمان‌نویس عاشقانه گوشه‌نشین در یک تور کتاب با مدل جلدش، در تلاشی برای آدم‌ربایی غرق می‌شود که هر دوی آن‌ها را وارد یک ماجراجویی در جنگل می‌کند...

 

بچه‌های بد؛ یک انیمیشن طنز

انیمیشن بچه‌های بد ۲۰۲۲ در مورد گروهی از جنایتکاران بدنام شامل آقای گرگ، آقای مار، آقای پیرانا، آقای کوسه و خانم رتیل است که پس از یک عمر دزدی‌های افسانه‌ای بالاخره دستگیر می‌شوند... .

فیلم سال ارشد از کمدی های جدید محسوب می شود

خنده با فیلم سال ارشد

در فیلم سال ارشد ربل ویلسون در نقش زن ۳۷ ساله‌ای بازی می‌کند که از یک کمای ۲۰ ساله بیدار می‌شود. در ادامه او  تصمیم می‌گیرد تا دیپلم دبیرستان خود را در محوطه دانشگاه به پایان برساند... .

 

معرفی: بهترین کارتون هایی که حتما باید ببینید

 

تکاوران نجات؛ کارتون دوست داشتنی

سی سال پس از پایان برنامه تلویزیونی محبوب چیپ و دیل، اکنون این دو سنجاب زندگی بسیار متفاوتی دارند. اما زمانی که همبازی قدیمی آن‌ها به نام مونتری جک به طرز اسرارآمیزی ناپدید میشود، چیپ و دیل باید بار دیگر با یکدیگر متحد شده تا دوست خود را نجات دهند و…

فیلم چا چا واقعی صاف کمدی محبوبی است

فیلم چا چا واقعی صاف؛ کمدی- درام آمریکایی

«چاچا ریل اسموت» یک فیلم کمدی- درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی کوپر رایف است که خود نیز در آن بازی می‌کند. این درام آمریکایی برای نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ اکران شد و در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ در سینما‌های محدود و بعد از آن؛ از اپل تی‌وی پلاس پخش شد.

 

مینیون‌ها؛ فیلمی مورد توجه

مینیون‌ها داستان ناگفته رویای یک نوجوان دوازده ساله برای تبدیل شدن به بزرگترین ابرشرور جهان را روایت می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.