2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
معرفی فیلم آخرین سفر دریایی دمتر، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم آخرین سفر دریایی دمتر، خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره فیلم آخرین سفر دریایی دمتر باید بدانید در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم آخرین سفر دریایی دمتر، Last Voyage of the Demeter تولید سال ۲۰۲۳ فیلمی ترسناک و خون آشامی است که معرفی کامل آن را در ادامه می خوانید.

 

کمپانی یونیورسال در سال ۲۰۲۳ برای ساخت Last Voyage of the Demeter مبلغ ۴۵ میلیون دلار هزینه کرد و آندره اوردال کارگردانی فیلم را بر اساس فیلمنامه ای براگی اف. شوت، استفان روزویتزکی و زاک اولکویچ به صورت مشترک نوشتند، برعهده گرفت.

عکسی از فیلم آخرین سفر دریایی دمتر

خلاصه داستان فیلم آخرین سفر دریایی دمتر

داستان فیلم آخرین سفر دریایی دمتر درباره یک خون آشام است. ماجرا از این قرار است که می خواهند تابوت دراکولا را از ترانسیلوانیا به شهر لندن منتقل کنند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم اوپنهایمر

 

این ماموریت به کشتی دمتر سپرده و یک سفر دریایی پرماجرا آغاز می‌شود. خدمه کشتی تجاری دمتر  هر شب حضور دراکولا در کشتی را می بینند و حس می کنند. آنها در چنین شرایطی فقط یک خواسته دارند و آن هم این است که تا پایان سفر زنده بمانند.  در نهایت کشتی به بندر ویتبی می‌رسد اما ...

عکسی از فیلم آخرین سفر دریایی دمتر

بازیگران فیلم آخرین سفر دریایی دمتر ۲۰۲۳

کوری هاکینز، دیوید دستمالچیان، لیام کانینگهام، اشلینگ فرنچوسی، خاویر بونت، جان جان بریونز، استفان کاپیچیچ، نیکولای نیکولایف، وودی نورمن، مارتین فورولوند، کریس والی و ... در این فیلم ترسناک بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.