2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم قاتلان ماه کامل ساخته مارتین اسکورسیزی

خلاصه داستان و بازیگران فیلم قاتلان ماه کامل ساخته مارتین اسکورسیزی

داستان فیلم قاتلان ماه کامل به همراه جزییات دیگر از این ساخته مارتین اسکورسیزی را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین  قاتلان ماه کامل عنوان فیلم جدید مارتین اسکورسیزی است که همه توجهات را به خود جلب کرده است. 

 

موضوع فیلم قاتلان ماه کامل 

داستان فیلم قاتلان ماه کامل برگرفته از کتاب پرفروش غیرداستانی نوشته «دیوید گرن» با همین عنوان است و فیلم‌نامه‌ آن را خود اسکورسیزی با همکاری اریک راث نوشته است.  این فیلم ۲۰۶ دقیقه ای داستان قتل چندین نفر را در منطقه نفت‌خیز اوسیج در اوکلاهاما در دهه ۱۹۲۰ است. 

 

قتل‌های سرخپوستان اوسیج مجموعه‌ای از قتل‌های بومیان آمریکایی اوسیج در شهرستان اوسیج، اوکلاهاما، طی دهه‌های ۱۹۱۰–۱۹۳۰ بود.   برخی از قتل‌ها به منظور تصاحب زمین و ثروت اعضای اوسیج انجام شد که زمین‌هایشان نفت با ارزش تولید می‌کرد و هر کدام دارای حق مالکیتی بودند که حق امتیاز سالانه پرسودی به دست می‌آورد. 

بازیگران فیلم قاتلان ماه کامل

بازیگران فیلم قاتلان ماه کامل 

در این فیلم که ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده، «لئوناردو دی کاپریو» در نقش «ارنست برکهات» بازی می‌کند که خواهرزاده یک دامدار قدرتمند به نام «ویلیام هیل» با نقش‌آفرینی «رابرت دنیرو» است. «لیلی گلداستون» نیز در نقش همسر «دی کاپریو» بازی می‌کند.   جسی پلمونس، برندن فریزر و جان لیسگو نیز در این فیلم بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.