2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
معرفی فیلم آمریکایی قصاص، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم آمریکایی قصاص، خلاصه داستان و بازیگران

فیلم قصاص یک اکشن پرحادثه تولید سال ۲۰۲۳ است که اطلاعات کامل درباره آن را می توانید در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -فیلم قصاص Retribution به کارگردانی نیمرود آنتال یک اکشن تمام عیار هالیوودی است که البته داستان آن چندان هم تازه و بکر نیست. فیلمنامه این فیلم را کریستوفر سلمانپور نوشته که یک آمریکایی ایرانی تبار است.

عکسی از فیلم آمریکایی قصاص

خلاصه داستان فیلم قصاص Retribution 

این فیلم اقتباسی از فیلم انتقام محصول سال ۲۰۱۵ است که در اسپانیا ساخته شد. در این فیلم ساخت سال ۲۰۲۳ شاهد اتفاقی غیرمترقبه و خطرناک برای مردی ثروتمند هستیم. به نوشته خبرگزاری صبا، داستان فیلم آمریکایی قصاص با تماس مرموزی شروع می‌شود که خبر از جاسازی یک بمب قوی در ماشین مت ترنر  می‌دهد.  ترنر باید با گشت‌زنی در بزرگراه‌های وسیع و شلوغ شهر، چند ماموریت خطرناک برای بمب‌گذار ناشناس انجام دهد. 

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم از شب بترس

 

عدم همکاری ترنر و تلاش برای پیاده شدن از ماشین، به معنی انفجار آن و مرگ فرزند کوچک اوست که در صندلی عقب ماشین گیر افتاده است.  ترنر در مسابقه‌ای علیه زمان، باید در کنار نجات جان خانواده اش پرده از چهره واقعی غریبه خطرناکی بردارد که او را به این موش و گربه بازی مرگبار کشانده است.

عکسی از فیلم قصاص 2023

بازیگران فیلم قصاص ۲۰۲۳

لیام نیسون تنها بازیگر سرشناس این فیلم است که در نقش ترنر بازی کرده و در ایجاد لحظات پردلهره و التهاب آمیز موفق بوده است. نوما دومزونی، لیلی اسپل، جک قهرمان، امبث دیویدتز دیگر بازیگران این فیلم یک ساعت و ۳۰ دقیقه ای هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.