2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
معرفی فیلم از شب بترس؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم از شب بترس؛ خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات کامل درباره فیلم از شب بترس در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم از شب بترس یک فیلم ترسناک و اکشن به کارگردانی نیل لابوت است که فضایی رعب انگیز و داستانی پرماجرا دارد. 

 

موضوع فیلم از شب بترس

داستان فیلم از شب بترس درباره یک مهمانی است که به مناسبت آخرین شب مجردی دختری جوان برگزار می شود. این مهمانی را خواهر عروس در خانه ای که در جایی دورافتاده واقع شده، ترتیب داده و هشت زن در آن شرکت دارند. 

 

مهمانان قرار است شبی شاد و خوش را تجربه کنند ناگهان چند نقابدار به خانه یورش می برند. مهاجمان تیراندازی می کنند و فضا به شدت وحشتناک می شود.  همه روحیه خودشان را باخته اند غیر از یک نفر. تس یک دامپزشک نظامی است.

 

او به دوستان خودش روحیه می دهد و از آنان می خواهد برای زنده ماندن بجنگند و مهاجمان را برانند. 

عکسی از فیلم از شب بترس

بازیگران فیلم از شب بترس

مگ کیو در فیلم از شب بترس نقش تس را بازی کرده و کت استر در نقش بث و تراویس همر در نقش پری ظاهر شده اند. 

 

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم اوپنهایمر

 

همچنین جیمز کارپینلو را در نقش برت می بینم و جیا کرواتین نقش میا را برعهده دارد. 

عکسی از فیلم از شب بترس

نقد فیلم از شب بترس

فیلیموشات در نقد این فیلم چنین نوشته: از نظر منتقدان این فیلم دچار ضعف‌هایی است که تماشای آن را طاقت‌فرسا می‌کند. یکی از ایرادهایی که به فیلم گرفته شده عدم حضور تخیل و لایه‌های داستانی هیجان‌انگیز در فیلم است.

 

همچنین دیالوگ‌های ضعیف و بعضی صحنه‌های این اثر باعث شده که آن را به عنوان یک اثر سطحی اما هیجان‌انگیز معرفی کنند.  در مجموع به‌نظر می‌رسد که از شب بترس توسط هنرمندانی ساخته شده که می‌دانند چه کاری قرار است انجام دهند، اما شاید تمایلی ندارند که با تمام توانمندی خود برای اجرای نقش خود حاضر شوند. لابوت و گروهش به جای انتخاب یک مسیر، در مسیری مسطح و به‌طور عجیبی خالی از فراز و فرودهای قوی و کار درست، حرکت می‌کنند. با آرزوی موفقیت برای بینندگان کنجکاو و ناآگاه که این تیم تولید را دنبال می‌کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.