2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال های نوروز سال 1401

ساعت پخش و تکرار سریال های نوروز سال 1401

سریال های زیر خاکی 3، خداداد، نجلا 2 و دردسرهای شیرین چه ساعت هایی پخش و تکرار می شوند؟

دوات آنلاین -در نوروز سال 1401 می توانید شاهد 4 سریال جذاب و شیرین باشید که غیر از یکی از آنها بقیه طنز هستند. فصل سوم سریال زیر خاکی، مجموعه خداداد، فصل دوم نجلا و سریال دردسرهای شیرین عناوین این سریال های نوروزی هستند.

عکسی از سریال نجلا

سریال نجلا از شبکه 3

اگر بخواهید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید می توانید هر شب از شبکه سه شروع کنید و ابتدا فصل دوم سریال نجلا را ببینید. این سریال که بعد از پربازدید شدن فصل اول با تغییراتی از جمله عوض شدن بازیگر نقش نجلا ساخته شده هر شب ساعت یک ربع به 9 از شبکه 3 پخش می شود.

 

تکرار این مجموعه در ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد، 10 صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال نوروزی خداداد

زمان پخش و تکرار سریال خداداد

بعد از اینکه مجموعه نوروزی شبکه سه را تماشا کردید می توانید سراغ شبکه دو بروید و به تماشای سریال خداداد بنشینید. این سریال هر شب ساعت 9 و نیم پخش می شود اما اگر به هر دلیل فرصت نکردید آن را ببینید می توانید شاهد تکرار آن در ساعت های ساعت های ۲ بامداد، ۱۲ ظهر و ۱۶ عصر روز بعد باشید.

عکسی از سریال زیر خاکی

فصل سوم سریال زیر خاکی در شبکه یک

سریال زیر خاکی 3 داستانی جذاب دارد و باز هم می توانیم شاهد هنرنمایی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی باشیم. این سریال که از شبکه یک روی آنتن می رود هر شب ساعت 10 و ربع شروع می شود و بازپخش آن نیز در ساعت های ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعد از ظهر است.

عکسی از سریال نوروزی دردسرهای شیرین

دردسرهای شیرین شبکه 5

شبکه 5 نیز برای نوروز 1401 مجموعه ای طنز را تدارک دیده است. سریال دردسرهای شیرین هر شب ساعت 11 پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت 11 صبح روز بعد روی آنتن می رود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.