2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال دردسرهای شیرین چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال دردسرهای شیرین چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

معرفی کامل سریال دردسرهای شیرین را از جمله خلاصه داستان، بازیگران، ساعت پخش و تکرار و ... در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال دردسرهای شیرین، مجموعه ای جذاب به کارگردانی سهیل موفق است که در نوروز 1401 از شبکه 5 پخش می شود. جزییات کامل و گزارش پشت صحنه این سریال را در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان سریال دردسرهای شیرین

دردسرهای شیرین، قصه یک زوج جوان را روایت می‌کند که با بلندپروازی‌های خود برای خود و اطرافیان ایجاد دردسر می‌کنند و دچار چالش‌هایی می‌شوند که برای آنها شیرین و آموزنده است.

 

کارگردان این سریال به جام جم می گوید: قصه سریال ما مانند نامش هم دردسر دارد و هم شیرین است. مساله‌ای که برای دو جوان قصه ما رخ می‌دهد مساله‌ای است که در جامعه جوانان ما درگیر آن هستند. تمام تلاش ما بر این بوده که با توجه به مولفه زمانی که در اختیار داشتیم، کاری درخور مخاطبان عزیز ایرانی در نوروز بسازیم.

 

این کارگردان ادامه می‌دهد: تعداد لوکیشن‌های زیاد و چند روزی تعطیلی به دلیل گرفتارشدن برخی عزیزان به بیماری کرونا سختی را برای ما دوچندان کرد. امیدوارم با این همه تلاش شبانه‌روزی که کار یک گروه بزرگ و حرفه‌ای بوده است، بتوانیم رضایت مخاطبان را به دست آوریم و آنها سریال دردسرهای شیرین را دوست داشته باشند.

 

وی اظهار می‌کند: از مخاطبان می‌خواهم سریال دردسرهای شیرین را در ایام عید نوروز ببینند، اگر دوست داشتند که خدا را شکر و اگر انتقادی داشتند حتما به اطلاع ما برسانند تا نقشه راهی شود برای ما و افراد بعد از ما که می‌خواهند برای مردم عزیز ایران سریال بسازند. البته باید تاکید کنم که من کار کمدی نساختم، فقط تلاش کردم این سریال کمی شیرین باشد. به هیچ عنوان ادعای ساخت کمدی ندارم و امیدوارم کار خانوادگی ساخته باشم که خانواده‌ها بنشینند و در کنار هم اوقات و لحظات شیرینی را سپری کنند.

 

هم در صحنه حضور دارند و برای حضور در سکانس‌های بعدی مشغول گریم هستند. سریال دردسرهای شیرین قصه‌ای اجتماعی خانوادگی دارد و قرار است نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج مهمان خانه‌ها باشد. با سهیل موفق کارگردان این سریال، افسانه بایگان بازیگر نقش شهناز و مسعود عسگری مدیر تولید این سریال داشته‌ایم که در ذیل می‌خوانید.

عکسی از سریال دردسرهای شیرین

ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال دردسرهای شیرین در نوروز هر شب ساعت 11 از شبکه 5 پخش می شود و اگر خواستید تکرار آن را ببینید می توانید برای ساعت 11 صبح روز بعد برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال دردسرهای شیرین

تعداد قسمت های سریال دردسرهای شیرین

تعداد قسمت های سریال طنز دردرسرهای شیرین به صورت رسمی اعلام نشده اما از آنجا که تولید این مجموعه برای نوروز بوده به احتمال زیاد 13 تا 15 قسمت است.

عکسی از سریال دردسرهای شیرین

بازیگران سریال دردسرهای شیرین

افسانه بایگان، مریم مومن، پوریا پورسرخ، رضا توکلی، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی و ارسلان قاسمی از بازیگران سریال دردسرهای شیرین هستند.

 

افسانه بایگان بازیگر سریال دردسرهای شیرین درباره انتخاب نقش‌هایش به جام جم می‌گوید: بین کارهایی که پیشنهاد می‌شود سعی می‌کنم کاری را که فکر می‌کنم بهتر است و دوست دارم، بپذیرم. امیدوارم «دردسرهای شیرین» جزو سریال‌های خوب تلویزیون در ایام نوروز باشد و مخاطبان آن را دوست داشته باشند و در شب‌های عید نوروز با ما همراه باشند.

 

وی می‌افزاید: من در گذشته در کارهای مناسبتی برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان حضور داشتم. در این ایام سریال‌ها با استقبال بیشتری از طرف مخاطبان روبه‌رو می‌شود.

 

بایگان عنوان می‌کند: نقش شهناز در سریال دردسرهای شیرین ویژگی‌هایی دارد که آن را دوست داشتم. او یک زن بسیار قوی است که با تمام مشکلاتی که برایش پیش آمده، خودش را نباخته و مشکلات را شکست داده است. حالا در زندگی خود به جایی رسیده که می‌تواند دیگران را پناه دهد. شهناز یک زن مدیر است که بعد از پیروزی بر مشکلاتش حالا می‌تواند افراد زیادی را زیر بال و پر خود بگیرد. او یک راهنمای خوب برای اطرافیان است و همه به او تکیه می‌کنند. این بازیگر می‌گوید: دردسرهای شیرین، سریال کمدی و طنز نیست اما موقعیت‌های کمدی هم دارد. ما هیچ تعمدی برای ایجاد شرایط کمدی در سریال نداشتیم اما لحظاتی در این سریال هست که لبخند را بر لب تماشاگر می‌آورد.

 

وی با تاکید بر این‌که طیف گسترده‌ای از مردم مخاطب تلویزیون هستند، عنوان می‌کند: قطعا بازی در سریال‌های تلویزیونی بیش از فیلم سینمایی دیده می‌شود. البته آثاری که ساخته می‌شود باید به زندگی واقعی مردم نزدیک بوده تا برای مردم قابل لمس باشد. گاهی ممیزی‌ها به آثار لطمه می‌زند. این نگاه باید اصلاح شود. به عنوان یک بازیگر و کسی که سال‌ها در تلویزیون فعالیت داشته‌ام باید بگویم که دستاورد چنین نگاهی منجر به ریزش مخاطب می‌شود. ما باید بتوانیم در تلویزیون زندگی واقعی مردم را به تصویر بکشیم تا مردم بتوانند با آن همذات‌پنداری کنند و با سریال همراه شوند.

 

وی تصریح می‌کند: تلویزیون، سینما و رسانه با مخاطبان خود هویت دارند و اگر مخاطبان خود را از دست بدهند دیگر چیزی برای ارائه نخواهند داشت. امیدوارم با تغییر و تحولات انجام شده، شاهد ساخت سریال‌ها و برنامه‌های خوب و مخاطب‌پسند در صدا و سیما باشیم تا دوباره همچون گذشته مخاطبان بیشتری تلویزیون را ببینند.

 

بازیگر سریال دردسرهای شیرین اظهار می‌کند: در برخی موارد با خود فکر می‌کنم صحبت‌هایی که می‌شود سهوی نیست و برخی افراد عمدا می‌خواهند با صحبت‌های‌شان مخاطبان و هنرمندان را از تلویزیون دور کنند. با دورشدن مردم و هنرمندان از رسانه ملی و نبود فرهنگسازی مناسب، قطعا دچار زیان‌های فراوانی خواهیم شد. باید از این افت فرهنگی در جامعه با ساخت سریال‌های مناسب و برنامه‌های خوب جلوگیری کنیم.

 

وی در پایان می‌گوید: چند سالی است نقشی که در اندازه‌ها و شاخصه‌های توانایی‌هایم باشد ایفا نکرده‌ام. به این دلیل که نمی‌خواهم در مافیای برخی افراد شرکت کنم. علتش این است که آدم گوشه‌گیری هستم ولی متاسفانه در این روزها اصل به حاشیه رفته و ضدارزش‌ها تبدیل به ارزش شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
عاطی 1401/01/07
واقعا سریال فوق العاده دیدنی هست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.