2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آخر سریال هم سایه چه می شود

آخر سریال هم سایه چه می شود

معمای قتل عارف و ماجرای عاشق شدن حافظ در پایان سریال هم سایه به کجا خواهد رسید؟ آیا این سریال با خوبی و خوشی تمام می شود؟

دوات آنلاین -سریال هم سایه با پرداختن به موضوع مهاجران افغانستانی در ایران سوژه ای را در کانون توجه قرار داده که هم تاکنون آن طور که باید و شاید به آن پرداخته نشده و هم اینکه از جمله مسائل روز جامعه است. این مجموعه توانسته داستانی سرراست را روایت کند که حال خیلی ها منتظر هستند ببینند در پایان به کجا می رسد و آخر سریال چه رخ می دهد.

 

ماجرای قتل عارف در سریال هم سایه

یکی از ماجراهای اصلی در سریال هم سایه موضوع کشته شدن عارف است. در واقع همین قتل باعث شد حافظ با نورا آشنا و زندگی اش دستخوش تحول شود. اگرچه قرار نبود سریال هم سایه مجموعه ای پلیسی – جنایی باشد اما آنچه که اکنون به عنوان خروجی کار می بینیم این است که معمای قتل عارف از گره های اصلی داستان است. بنابراین در آخر سریال باید ببینیم قاتل کیست. مسعود یکی از مظنونان است که البته به نظر می رسد در جنایت نقشی نداشته باشد. در این صورت قتل ممکن است توسط اقوام و خانواده نورا رقم خورده باشد. همچنین هومن هم می تواند قاتل باشد. چون او روز حادثه عارف را نزد عمویش دیده  از ماجرای چک 100 میلیون تومانی باخبر شده و می تواند به دلیل حسادت جوان افغانستانی را به کام مرگ کشانده باشد.

 

در هر صورت در پایان سریال هم سایه این معما حل خواهد شد اما به نظر می رسد سوال اصلی بینندگان این مجموعه چیز دیگری باشد.

عکسی از سریال هم سایه

عشق حافظ و نورا

پرسش اصلی این است که موضوع ازدواج حافظ و نورا به کجا می رسد. در راه این عشق سنگ های زیادی وجود دارد و مسیر اصلا هموار نیست. حافظ از یک سو باید با موضوع دایی اش و نگار کنار بیاید و آنها را آرام کند. از طرفی باید مادرش را قانع کند و از سمت دیگر خود نورا است.

 

نورا اگرچه در ابتدا مقاومت نشان می دهد اما مشخص است که او نیز به حافظ علاقه مند شده است بنابراین به تدریج رفتارش تغییر خواهد کرد اما او هم باید بتواند خانواده اش را برای این ازدواج قانع کند.

عکسی از سریال هم سایه

سرنوشت فرخ در آخر سریال هم سایه

سرنوشت فرخ و خانواده اش نیز در آخر این مجموعه مهم است. آیا او دست از لجبازی با علیجان بر می دارد و حق و حقوق او و خانواده اش را می دهد؟ آیا می پذیرد در عشق به نورا دچار انحراف شده است؟ آیا هومن رفتارهایش را اصلاح می کند؟ به نظر می رسد جواب همه اینها مثبت باشد و از سویی ببینیم زندگی علیجان و خانواده اش نیز رو به راه تر از پیش شده و موضوع پاسپورت آنه نیز حل شده است. در این صورت هم سایه پایان خوشی خواهد داشت.

 

این دو نفر موانع زیادی را در سر راه خود دارند اما به نظر می رسد بتوانند بر مشکلات پیروز شوند و حتی اگر در آخر سریال هم سایه شاهد ازدواج این دو نباشیم به احتمال زیاد خواهیم دید همه چیز برای رسیدن این دو عاشق به یکدیگر مهیا است. حتی شاید در این میان نگار هم وارد عمل شود و به نفع پسرعمه اش تلاش کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.