2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال هم سایه؛ تعداد قسمت ها، ساعت پخش و تکرار، داستان و بازیگران

سریال هم سایه؛ تعداد قسمت ها، ساعت پخش و تکرار، داستان و بازیگران

اطلاعات اولیه ای که درباره سریال هم سایه لازم است بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال هم سایه چند قسمت است؟ موضوع آن چیست؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند و چه ساعتی از شبکه 3 پخش و تکرار می شود؟ جواب این سوالات در ادامه آمده است.

عکسی از سریال هم سایه

موضوع سریال هم سایه

سریال همسایه در ابتدا نیم روز تا تهران نام داشت اما سپس عنوان آن تغییر کرد.

 

این سریال یک ملودرام عاشقانه است. ما در این مجموعه با چند مهاجر افغانستانی مواجه هستیم و زندگی آنها را در کنار دوستان و اطرافیان ایرانی شان می بینیم و با دغدغه های آنها آشنا می شویم.

 

پیش از این در سریال هم بازی نیز شاهد ماجرای شکل گیری عشق میان پسری ایرانی و دختری افغانستانی بودیم که البته رابطه ای دو نفر محور اصلی سریال نبود و درواقع یکی از خرده داستان های فرعی محسوب می شود اما در هم سایه من نگاهی موشکافانه تر شاهد روابط دوستانه میان مردم دو ملت هستیم.

عکسی از سریال هم سایه

سریال هم سایه چند قسمت است

هم ‌سایه به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی برای شبکه 3 ساخته شده و قرار است در 35 قسمت روی آنتن برود. فیلمنامه این مجموعه را تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری نوشته اند.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه 3

سریال هم سایه را می توانید شب ها حدود ساعت 8 و نیم از شبکه سه تماشا کنید البته به شرط این که آن روز پخش زنده فوتبال در کار نباشد. تکرار این سریال هم در ساعات ۱:۴۵ بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۴ روز بعد است.

عکسی از سریال هم سایه

بازیگران سریال همسایه

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی‌حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی‌حسینی، شیرین ضابطیان و... از بازیگران این سریال هستند.

 

پیام دهکردی را آخرین بار در فصل اول سریال گاندو در نقش مایکل هاشیمان دیده بودیم.  شقایق فراهانی نیز از سال 96 که در دو سریال هست و نیست و گمشدگان به ایفای نقش پرداخته بود دیگر در هیچ مجموعه تلویزیونی حضور نداشت. مجید مظفری نیز پیش از این در سریال ایلدا به ایفای نقش پرداخته بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.