2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آیا حافظ در سریال هم سایه با نورا ازدواج می کند

آیا حافظ در سریال هم سایه با نورا ازدواج می کند

سرانجام رابطه حافظ و دختردایی اش نگار به کجا می رسد؟ آیا حافظ او را برای ازدواج با نورا رها می کند؟

دوات آنلاین -سریال هم سایه بر مدار عشق می چرخد؛ عشقی میان دو شخصیت اصلی ان یعنی حافظ و نورا. اما فرجام این احساسات و عواطف چیست؟ آیا آن دو با هم ازدواج می کنند؟ آیا حافظ، نگار را رها می کند؟ موضوع به همین سادگی ها هم نیست.

 

ویژگی های شخصیتی حافظ در سریال هم سایه

حافظ در سریال هم سایه با بازی امیراحمد قزوینی یک پزشک متخصص است که با مادر و خواهرش زندگی می کند و دایی اش که او نیز یک پزشک است در تمام این سال ها از وی حمایت کرده و حتی برایش مطب خریده است اما این لطف های دایی حافظ را خشنود نمی کند چون او به دنبال پول نیست. شهرت را دوست ندارد. نمی خواهد در چشم باشد. دوست دارد سر به زیر آرام به علایق خودش برسد. مهم ترین علاقه و هدف او در زندگی کمک به بیماران از طبقه ضعیف است به همین خاطر هم تمام وقتش را در یک درمانگاه می گذراند، درمانگاهی که از نظر مالی عایدی زیادی برایش ندارد.

 

حافظ از سویی کمی شاعرپیشه است. او تودار هم هست. احساساتش را خیلی سخت بیان می کند. درگیری های ذهنی زیادی دارد و همه اینها باعث شده شخصیت او پیچیده شود.

آخر عشق نگار به حافظ در سریال هم سایه چه می شود

رابطه حافظ و نگار در سریال هم سایه

حافظ طبق قرارهای قبلی قرار است با دختردایی اش نگار که نقش او را محیا دهقانی بازی می کند، ازدواج کند. این قرارها از مدت ها قبل گذاشته شده و نگار هم عاشق پسرعمه اش است و برای شروع زندگی با او لحظه شماری می کند.

 

حافظ ابتدا مخالفتی با این ازدواج ندارد یا لااقل آن را به زبان نمی آورد اما رفتارهایش نشان می دهد چندان هم مایل به این وصلت نیست به گونه ای که حتی در مهمانی تعیین روز عقد نیز دیر می رسد.

 

حافظ بیشتر از آن که به این ازدواج مایل باشد خود را ناچار می بیند. به هر حال او مدیون دایی اش است و از سویی نگار هم همه عشق و محبتش را نثار او می کند اما اینها برای شروع یک زندگی مشترک کافی نیست. این دو نفر خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارند. خواسته هایشان از زندگی با هم فاصله زیادی دارد و در مجموع به نظر می رسد از تفاهم کافی برخوردار نیستند. بنابراین این رابطه نمی تواند پایان دلخواه نگار را داشته باشد.

آیا حافظ می تواند در سریال هم سایه با نورا ازدواج کند

عشق حافظ و نورا

حافظ در یک مدرسه کودکان افغانستانی با نورا آشنا شده است. نورا با بازی آزاده سیفی دختری است که زندگی اش را وقف کودکان کرده است، بچه هایی که خانواده های آنها توانایی مالی و امکانات لازم را برای مسائل آموزشی آنها ندارند. خیرخواهی و نیکوکاری نورا باب سلیقه و میل حافظ است و از این نظر هر دو شبیه به هستند و همین هم جرقه عشق را می زند اما ازدواج آنها به همین آسانی نیست.

 

در وهله اول خود نورا مقاومت هایی خواهد داشت و مخالفت هایی خواهد کرد اما بعد از رضایت او باز هم گره های زیادی در میان است. حافظ اول از همه باید مادرش را راضی کند اما مادر به این سادگی رضایت نمی دهد. آیا حافظ مقابل مادرش می ایستد و بر خواسته اش پافشاری می کند؟ بعد از جلب رضایت او با دایی اش چه خواهد کرد؟ او مدیون دایی است و می داند با این کار به دختر او ضربه سختی می زند.

 

کار پیچیده است و همین پیچیدگی ها است این داستان عاشقانه را جذاب می کند اما این بار به نظر می رسد ماجرا پایانی خوش خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید در ادامه چه رخ می دهد؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه رخشانی از گلستان 1401/08/26
بسیار سریال جالبی هسته منو یاد عشق خودم با پسر عمع ام می اندازد ولی خب این یک داستان است .وبهترین نقش ها مال حافظ و نورا والهام میباشد .
ناشناس 1400/07/25
فکرنمی کنم حافظ با نورا ازدواج کنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.