2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
منتظر اتفاقات جدید در آخر سریال افرا باشید

منتظر اتفاقات جدید در آخر سریال افرا باشید

بازیگر نقش مائده در سریال افرا می گوید هنوز داستان در این مجموعه به اوجش نرسیده و اتفاقات جالبی رخ خواهد داد.

دوات آنلاین -آخر سریال افرا واقعا قابل پیش بینی نیست البته به احتمال زیاد مسعود رضایت می گیرد و آزاد می شود اما این فقط یک حدس است و سارا باقری بازیگر نقش مائده می گوید ماجراهای جدیدی در راه است.

 

سارا باقری، بازیگر نقش مائده در سریال افرا به میزان گفت: اگرچه قصه سریال افرا پر از فراز و نشیب‌های روایی است، اما می‌طلبد به آن فرصت دهیم چرا که هنوز به اوج خود نرسیده و باپیشرفت آن مخاطب با ماجراهایی جدید و جالب مواجه خواهد شد.

سارا باقری بازیگر نقش مائده از وقوع اتفاقات جدید در آخر سریال افرا خبر داد

ارتباط با نقش مائده در سریال افرا

او گفت: با نقش مائده ارتباط تنگاتنگ و خوبی برقرار کردم و این شخصیت را عاشقانه دوست دارم چرا که مائده کاراکتر و نقش پیش برنده‌ای است که در یک سری از قسمت‌ها پر رنگ و یا کمرنگ می‌شود، اما بودن و نبودنش در داستان بی دلیل نیست.

 

او در ادامه در خصوص نقش خود گفت: در این سریال ایفاگر نقشی هستم که بیشتر در حالت تردید و دوگانگی شخصیتی قرار گرفته و نسبت به برادر خود و اتفاق پیش آمده، دچار شک و تردید شده و همین شک و تردید زمینه ساز تفکراتی برای او میشود که ماجرا را به گونه‌ای دیگر رقم میزند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه همکاری با عوامل مجموعه تلویزیونی افرا بیان کرد: کار در کنار اساتید بزرگی، چون مهدی سلطانی برایم تجربه‌ای بی‌نظیر بود چرا که او به بازیگرانِ جوان به نوعی اعتماد به نفس ارائه می‌کند و به معنای واقعی انسان شریف و متواضعی است و در طول این سریال سعی کردم در کنار تکنیک‌های بازیگری تواضع و درس انسانیت را نیز از او فرا بگیرم که حتی شاید مهم‌تر از تکنیک بازیگری باشد.

 

او سگ بیان کرد: اینکه از سوی مخاطب به من گوشزد می‌شود که علیه برادرت شهادت نده نشان از ارتباط گیری خوب نقش مائده با مخاطب است و در این جا نیاز است بگویم مخاطبان صبوری داشته باشند و تا قسمت ۴۰ افرا را همراهی کنند چرا که در نهایت با اتفاقات جدیدی روبرو خواهند شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.