2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا

بیوگرافی سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا

با زندگینامه سارا باقری که در سریال افرا نقش مائده را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین -سارا باقری بازیگر جوانی است که در سریال افرا نقش مائده را برعهده دارد. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا

سارا باقری؛ از سریال های استانی تا شبکه سراسری

سارا باقری که متولد هفتم دی سال 1374 است اصالت شمالی دارد. او بازیگری را نیز با کار در تلویزیون استانی شروع کرد و به تدریج مسیر برایش بازتر شد تا این که توانست در سریال ملکاوان که شبکه آی فیلم آن را تولید کرد حضور یابد. او همچنین در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت.

 

او همچنین در فیلم تلویزیونی خون بها که از شبکه سه پخش شد نیز بازی کرده است. فیلم سوگند به کارگردانی محمدحسین حقیقت از دیگر تجارب او است.

سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا

باقری در تئاتر هم تجربه دارد و کنسرت تئاتر قهر و آشتی یکی از کارهای او در این حوزه است. از دیگر سوابق این هنرمند در تئاتر می توان به بازی در نمایش دل سگ به نویسندگی محمد یعقوبی اشاره کرد.

 

باقری به جام جم گفته است: من اصالتا شمالی هستم و تا به امروز در 20 سریال استانی کار کرده‌ام. همچنین کنار بازیگری، گوینده هم هستم و تجربه بازی در سریال های هیولای مهران مدیری، ملکاوان و... را داشته‌ام.

سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا

بازی در نقش مائده در سریال افرا

سارا باقری می‌گوید: در این سریال نقش مائده را بازی می‌کنم که نقش پدرم را آقای سلطانی و نقش برادرم را آقای حصاری بازی می‌کنند. مائده دانشجو است و زندگی عادی خودش را دارد. تا این‌که درگیر تجربه‌ای می‌شود که همین منجر به این می‌شود که او به بلوغ برسد. بلوغی که زودتر از سن و سالش به سراغش آمده است.

 

وی در ادامه می‌افزاید: کارگردانی این سریال را بهرنگ توفیقی به‌عهده دارد که می‌توانم بگویم آرزویم بود که با او کار کنم. او از آن دست کارگردانان است که چهره‌های جدید را معرفی می‌کند و دلم می‌خواست این شانس را پیدا کنم که با او همکاری داشته باشم. کار با آقای توفیقی در کسوت کارگردان و آقای دارابی تهیه‌کننده برایم افتخار است، زیرا هر دو از حرفه‌ای‌ها هستند که حکم پدر گروه را دارند.

 

 وی درباره همکاری با بازیگران این سریال تاکید می‌کند: کار با آقای سلطانی که در این سریال نقش پدرم را به عهده دارد، بسیار فوق‌العاده است. برایم هم کلاس درس انسانیت است و هم دانشگاه هنر. کار با ایشان هم جزو آرزوهایم بود. همچنین با آقایان روزبه حصاری و پیام دهکردی و خانم وحید هم همبازی هستم که هر کدام از این دوستان صاحب تجربه هستند و بازی کنارشان جذاب است.

 

این بازیگر تعامل بهرنگ توفیقی با گروه بازیگران را بسیار مثبت ارزیابی می‌کند و ادامه می‌دهد: بدون اغراق باید بگویم که آقای توفیقی هم دست بازیگر را می‌گیرد و همین اندازه هم دست بازیگر را باز می‌گذارد. برایش فرقی نمی‌کند بازیگر تازه‌کار است یا صاحب تجربه؛ برای همه وقت می‌گذارد. چند روز پیش سکانس احساسی در سریال افرا داشتم که خودم از این همه زمانی که او برای در آوردن نقش و بازی گرفتن از من برایم گذاشتند، شرمنده شدم. آن هم بدون این‌که ناراحتی پیش بیاید. کار با او خستگی ناپذیر و فوق‌العاده است. همچنین خیلی حس بی‌نظیری است که جلوی دوربین آقای گل‌سفیدی، مدیر تصویربرداری سریال کار کردن. امیدوارم مردم هم از تماشای سریال لذت ببرند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.