2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آخر سریال افرا چه می شود

آخر سریال افرا چه می شود

چه اتفاقی در سریال افرا برای مسعود می افتد؟ مهتاب چه روزگاری خواهد داشت؟ آیا اولیای دم پیمان رضات می دهند؟

دوات آنلاین -سریال افرا بسیار حساس شده و داستان به پیچیدگی های زیادی خورده است. مسعود در زندان است. همسرش مهتاب در مخصمه گرفتار شده. اولیای دم پیمان حاضر به رضایت نیستند و حاج محمود به سمت نابودی پیش می رود. در آخر سریال افرا چه خواهد شد؟

حاج محمود در آخر سریال افرا چه سرنوشتی خواهد داشت

سرنوشت حاج محمود در سریال افرا

مهدی سلطانی بازیگر نقش حاج محمود درباره این سریال در صفحه خود نوشته است:  افرا رویارویی «منیت» و «انسانیت» است. روایتی است استعاری از «شکارچی» و «شکار». به تعریف نمادین، انسانیت همان شکارست که توسط منیّت شکار و یا ذبح می‌شود. منیّتی که می‌خشکاند، خرد می‌کند، ویران می‌سازد و آنگاه انسانیّت همچون حیوانی معصوم ، شکار می‌شود. منیّت تحقیر می‌کند و خشم زاده می‌شود، انتقام شکل می‌گیرد و انتقام ویران می‌کند همه چیز را، و انسانیت اولین قربانی یک جامعه‌ی متفرعن است.

 

یکی از نمادهای منیت در این سریال خود حاج محمود است که گمان می کرد در اوج قدرت است و به همه نگاهی از بالا به پایین داشت. او همه را زیردست خود می پنداشت اما حالا اوضاع برای او فرق کرده و از این نوشته مهدی سلطانی می توان نتیجه گرفت حاج محمود در این سریال خرد خواهد شد.

برای مهتاب در آخر سریال افرا چه اتفاقاتی رخ می دهد

عاقبت مسعود چه می شود

آیا مسعود در سریال افرا اعدام می شود؟ جواب دادن به این سوال خیلی سخت است. شاید در نگاه اول بتوان گفت پاسخ صددرصد منفی است چون مسعود یکی از نقش های اصلی را برعهده دارد و نمی توان او را به راحتی حذف کرد اما موضوع اینجا است که مگر پیمان از شخصیت های اصلی نبود و مگر کشته نشد؟

 

نکته ای که مسلم است این است که مسعود به عمد پیمان را نکشته است اما او در شرایط بغرنجی قرار دارد. این پیچیدگی و گرهی که در زندگی اش افتاده ابتدا تصور می شد فقط با رضایت مادر پیمان به عنوان ولی دم باز می شود اما حالا که مادر رضایت داده پدر بعد از سال ها پیدا شده است. بنابراین باید منتظر اوج و فرودهای دیگری هم باشیم تا افرا به نقطه ای مطلوب برسد.

زندگی مهتاب در آخر سریال افرا چه خواهد شد

مهتاب در آخر سریال افرا چه می کند

مهتاب از ابتدا نمی خواست طلاق بگیرد اما شرایطش را هم دوست نداشت. او اگرچه از مخمصه پرونده قتل رها می شود اما همچنان ذهنش درگیر مسائل خانوادگی است اما به نظر نمی رسد دیر حرف از جدایی بزند و البته تردیدش برای به دنیا آوردن بچه نیز ه تدریج از میان خواهد رفت. به هر حال پیش بینی آخر سریال کار سختی است به ویژه آنکه بهرنگ توفیقی، کارگردان آثاری است که خیلی از آنها پایان های غیرمترقبه داشتند. مرگ راضیه در سریال آقازاده، سرنوشت مبهم حامد در سریال پدر و .... آیا افرا نیز پایانی باز خواهد داشت؟ باید منتظر ماند و دید.

 

در هر صورت فیلمنامه این سریال آنقدر قوی هست که توفیق گفته: افرا از آن دسته فیلمنامه هایی بود که اگر آن را نمی ساختم، حتما پشیمان می شدم و اصلا دلم نمی خواست شخص دیگری این سریال را کار کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/05/31
به نظر من میتونستن داستان یه جور دیگه تموم کنن اگر پیمان ازدواج میکرد خیلی قشگ تر میشد
مریم 1400/07/19
فیلم خیلی خوبی بود ولی خیلی مبهم تموم شد چون نه راز سیروس فاش شد نه راز پیمان که مادرش به مائده گفت همه چیز توی چمدون پیمان وتو کشفش می‌کنی ولی در کل سکانس آخر که توی جنگل وحید و مسعود بودند رو دوست داشتم خسته نباشید میگم به همشون مخصوصا آقای روزبه حصاری و پژمان بازغی
محمدی 1400/07/18
خیلی فیلم خوبی بود به همشون خسته نباشید میگم‌ عالی
ناشناس 1400/07/17
وحید در سریال بسیار زیبا نقش بازی کرده👍 همینوطور حاج محمود نقش اصلی این سریال وحید است
ناشناس 1400/07/16
از این فیلم بد نگین این فیلم عالیه
ناشناس 1400/07/16
عالیه دست کارگردانش درد نکنه خیلی فیلم خوبیه
ناشناس 1400/07/16
فیلم خوب وعالیه همه نگاه کنید عالیه از دست ندید
ناشناس 1400/07/16
با کمی تامل. این فیلم انعکاس واکنش انسانها بعد از خشم وتحقیر است انسانی که از درون خورد شده باشه دوس داره کسانی رو که اورا تحقیر کردند خورد شدنشونو ببینه
جواد 1400/07/16
فیلم خیلی پیچیده شده از محیط بانان بیچاره اینطوری حمایت میشه ، ضعف گارگردان در وحید خلاصه شده،یعنی وحید برای خود شده یک دولت و حکومت ،ضمنا در این فیلم شخصت پژمان بازغی شده صفر مطلق،گارگردان این هنرپیشه معرف و پرطرفدار را خیلی خرابش کرده، این نقش را باید یک هنرپیشه نقش منفی باسابقه بازی میکرد،
بهار 1400/07/16
کسایی که دارن انتقاد میکنن لطفا تا اخرش ببینند و این فیلم سختی محیط بانی که در زندان افتاده رو نشون میده مردمی که کمی صبور نیستند نبینند این واقعیت قصه محیط بانان هس نخواین که قصه شاد و شنگول باشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.