2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل به خاطر چشم در چشم شدن

قتل به خاطر چشم در چشم شدن

مقتول چشمانش را به من دوخته بود و من هم چشمانم را به او دوختم. هیچ کدام کوتاه نیامدیم که احساس کردم آن مرد زیر لبش به من فحاشی کرد. خیلی عصبانی شدم و...

دوات آنلاین -پسر جوان که متهم است به خاطر چشم در چشم شدن با مردی میانسال در پارک سمیه مرتکب قتل شده است بازداشت شد.

به گزارش جوان، شامگاه چهارشنبه سی‌ام تیرماه امسال به مأموران کلانتری‌۱۲۶ تهرانپارس خبر رسید دو مرد در پارک سمیه در شرق تهران درگیری خونینی را رقم زده‌اند.

با اعلام این خبر مأموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند که دریافتند لحظاتی قبل این درگیری بین پسر ۲۵‌ساله‌ای به نام بهنام و مرد ۴۴‌ساله‌ای به نام فرخ رخ داده‌است که در جریان آن فرخ با اصابت ضربه چاقوی بهنام زخمی و برای درمان به بیمارستان الغدیر منتقل شده است.

سپس مأموران پلیس برای بررسی بیشتر راهی بیمارستان شدند که تیم پزشکی اعلام کرد فرخ بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است.

بدین ترتیب با اعلام مرگ مرد میانسال پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند.

در نخستین گام یکی از شاهدان گفت: داخل پارک بودم که دیدم مرد میانسالی با پسر جوانی که همراه تعدادی از دوستانش بود در حال مشاجره لفظی است. هنوز ثانیه‌هایی از بگو مگوی آن‌ها نگذشته بود که ناگهان پسر جوان که بهنام نام دارد و من او را می‌شناختم دست به چاقو برد و ضربه‌ای به مرد میانسال زد. آن مرد خونین روی زمین افتاد و ضارب هم همراه دوستانش از محل گریخت.

دستگیری قاتل فراری

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران پلیس قاتل فراری را تحت تعقیب قرار دادند و پس از گذشت چند ساعت از حادثه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اظهار پشیمانی به قتل مرد میانسال اعتراف کرد و گفت: داخل پارک بودم که با مرد میانسالی چشم در چشم شدم. او چشمانش را به من دوخته بود و من هم چشمانم را به او دوختم. هیچ کدام کوتاه نیامدیم که احساس کردم آن مرد زیر لبش به من فحاشی کرد. خیلی عصبانی شدم و به او اعترض کردم که مشاجره لفظی ما آغاز شد.

ثانیه‌هایی بعد درگیری ما بالا گرفت و من هم با چاقو ضربه‌ای به او زدم، اما قصد قتل نداشتم و می‌خواستم او را فقط بترسانم. پس از این حادثه از ترس فرار کردم که فهمیدم او به قتل رسیده است و در نهایت هم خیلی زود به دام افتادم و الان هم خیلی پشیمان هستم.

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.