2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آیا مینا در سریال زندگی زیباست می میرد

آیا مینا در سریال زندگی زیباست می میرد

چه اتفاقی برای مینا در سریال زندگی زیباست رخ خواهد داد و ماهان چه خواهد کرد؟

دوات آنلاین -ماهان و مینا در سریال زندگی زیباست ازدواج کردند اما هر دو می دانند سرطان تمام وجود نوعروس را تسخیر کرده و او فرصت زیادی بای زندگی ندارد. آیا مینا خواهد مرد؟

 

زندگی سخت مینا در سریال زندگی زیباست

مینا با بازی ستایش رجایی نیا زندگی سختی داشته چه در کودکی و چه در جوانی. دایی مادر واقعی او نیست و مینا با دانستن این راز سعی کرد هخودش را با شرایط تطبیق بدهد. او درس خوانده و پزشک شده و سپس برای خدمت به جنوب رفته است.

 

مینا دایی را مادر واقعی خودش می ماند و تمام پشت گرمی اش در زندگی نیز او است اما طبیعتا در درون خودش مشکلاتی را تحمل می کند. این فقط بعد روانی ماجرا است. بیماری مینا از سوی دیگر او را تحت فشار گذاشته است. او یک بار سرطان را شکست داد و درمان شد اما تومورهای بدخیم بازگشتند و تمام بدن او را تسخیر کردند.

 

مینا به همین دلیل بود که به ازدواج با ماهان با بازی رامین جعفری تمایل نشان نمی داد اما در نهایت این عشق بود که پیروز شد.

 

شروع دوباره درمان توسط مینا

مینا دوباره درمانش را شروع خواهد کرد. ازدواج او امیدهای تازه ای را در دلش رویانده است. او بار دیگر به زندگی بازخواهد گشت و دوباره خواهد جنگید تا سلامتی اش را به دست بیاورد اما آیا موفق می شود؟

 

اگر مینا بمیرد سریال زندگی زیباست تلخ خواهد شد و دیگر زیبا نخواهد بود پس عنوان سریال این نکته را به ما گوشزد خواهد کرد که قرار نیست شاهد تلخی باشیم، آن هم تلخی چنینی بزرگی؛ مرگ نوعروس بر اثر سرطان.

 

در این میان ماهان نقش مهمی دارد. او در کنار همسرش خواهد ماند و به او روحیه و امید می دهد تا مینا بتواند سرطان را دوباره شکست بدهد. پس امیدواریم در ادامه سریال شاهد اتفاقات خوش باشیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.