2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی آزاده سیفی بازیگر نقش نگار در سریال زندگی زیباست

بیوگرافی آزاده سیفی بازیگر نقش نگار در سریال زندگی زیباست

آزاده سیفی در سریال زندگی زیباست نقش نگار را برعهده دارد. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -آزاده سیفی قبل از بازی در نقش نگار در سریال زندگی زیباست تجربه های دیگری نیز در عرصه بازیگری داشت. با بیوگرافی این بانوی هنرمند آشنا شوید.

 آزاده سیفی بازیگر نقش نگار در سریال زندگی زیباست

زندگی شخصی آزاده سیفی

آزاده سیفی متولد شهریور سال 1368 است. او در مشهد به دنیا آمده است و با وجود علاقه ای که به هنر داشت در دانشگاه در رشته تحصیلی عمران درس خواند و مهندس است.

 

سیفی همچنین به زبان انگلیسی مسلط است و هم تدرس می کند و هم کار ترجمه انجام می دهد. او بازیگری را با شرکت در کانون سینماگران جوان آموزش دید و به تدریج وارد این حرفه شد؛ حرفه ای که نشان داده در آن حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 آزاده سیفی بازیگر نقش نگار در سریال زندگی زیباست

اولین نقش آزاده سیفی

اولین تجربه تلویزیونی آزاده سیفی در سال 1393 رقم خورد. در آن سال بهروز شعیبی سریال پرده نشین را برای شبکه یک کارگردانی کرد و سیفی یکی از بازیگران این مجموعه بود که با هنرمندان مطرحی مانند محمود پاک نیت، ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، هومن برق نورد و ... همکار شد و این همکاری تجارب گرانبها و ارزشمندی برای بانوی جوان داشت.

 

سریال پرده نشین از جمله کارهای موفق شبکه یک بود و اگر یادتان باشد در این مجموعه شاهد بودیم زنی به نام هدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید اما برایش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی ای رخ می‌دهد.

 

سیفی بعد از پرده نشین به بازیگری ادامه داد و هم در تئاتر کار کرد و هم در چند فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت. فیلم امروز جمعه است و جنس ضعیف از جمله کارهای این بازیگر است.

 

سیفی همچنین در سال 1398 در سریال پس از آزادی بازی کرد. این سریال به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر هنوز پخش نشده اما برای شبکه یک ساخته شده است و در آن هنرمندانی مانند خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی، و … حضور دارند.

 آزاده سیفی بازیگر نقش نگار در سریال زندگی زیباست

بازی در نقش نگار در سریال زندگی زیباست

وقتی نام قاسم جعفری به میان می آید طبیعی است که بسیاری از بازیگران دوست دارند در فیلم یا سریال او حضور داشته باشند. این فرصت برای آزاده سیفی در سریال زندگی زیباست به دست آمد و او نقش نگار را برعهده گرفت.

 

نگار دختری هنرمند و نقش است که پدری ثروتمند دارد. زندگی او زمانی به حلقه دوستان صمیمی در این سریال گرفته می خورد که کاوه یک دل نه بلکه هزار دل عاشق او می شود اما این عشق مشکلاتی را به همراه دارد و از جمله این که پدر نگار اصلا با کاوه میانه خوبی ندارد و سعی می کند او را از دخترش دور نگه دارد.

 

سریال زندگی زیباست مجموعه ای پر از امید و زیبایی است. نه از تلخی ها و سیاهی هایی که در برخی فیلم ها و سریال ها شاهدش هستیم خبری هست و نه از حادثه ها و وقایع عجیب و غریب. سریالی است درست شبیه به زندگی و البته زندگی زیبا. نگار هم یکی از شخصیت های اصلی این مجموعه است که بازی در نقش او می تواند برای آزاده سیفی فرصتی بسیار خوب باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.