2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست، کیست

سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست، کیست

با سارا مقربی که در سریال زندگی زیباست نقش سارا را بازی کرده است، آشنا شوید.

دوات آنلاین -سارا مقربی بازیگر جوانی است که در سریال زندگی زیباست نقش سارا را بازی کرده و مورد توجه قرر گرفته است. بیوگرافی او را در ادامه بخوانید.

سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

شروع بازیگری سارا مقربی

سارا مقربی متولد دهه 70 است و یک برادر دارد که رابطه شان بسیار خوب است و خودش نوشته برادرش بهترین خواهر دنیا را دارد.

 

مقربی بازیگری را از سال 1379 شروع کرد و ابتدا روی صحنه تئاتر رفت. او در چند نمایش پرمخاطب حضور داشت و بازی های خوبش مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که راه برای ادامه این مسیر برایش هموارتر شد.

سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

بازی سارا مقربی در سریال بوتیمار

سارا مقربی را پیش از سریال زندگی زیباست در سریال بوتیمار دیدیم البته بوتیمار بعد از زندگی زیباست ساخته اما زودتر پخش شد.

 

مقربی در مجموعه طنز بوتیمار نقش دختری به نام نهال را بازی می کرد که در آستانه ازدواج بود اما مشکلاتی سر راه ازدواج او و خواستگارش وجود دارد. بازی مقربی در کنار هنرمندانی مانند حمید لولایی و مرجانه گلچین فرصت و تجربه خوبی برای این بازیگر جوان بود.

 

سریال بوتیمار که از شبکه سه پخش شد توانست پرمخاطب شود و همین هم به شناخته شدن مقربی خیلی کمک کرد.

سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

بازی در نقش سارا در سریال زندگی زیباست

سارا در سریال زندگی زیباست دختری جوان است که با دانیال ازدواج می کند. نقش دانیال را در این سریال سجاد بابایی برعهده دارد که او نیز از هنرمندان تئاتر است و در زمینه تصویر کم تجربه محسوب می شود.

 

سارا مقربی در این سریال توانسته نقش دختری محجوب را بازی می کند که قصد دارد با کمک دانیال زندگی اش را بسازد. آنها با مشکلاتی مواجه می شوند از جمله مخالفت پدران شان در ابتدای کار اما به کمک هم این مشلات را از سر راه بر می دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.