2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال زندگی زیباست چند قسمت است + بازیگران و خلاصه داستان

سریال زندگی زیباست چند قسمت است + بازیگران و خلاصه داستان

اطلاعات اولیه از جمله تعداد قسمت های سریال زندگی زیباست، بازیگران و خلاصه داستان را می توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال زندگی زیباست سریالی خانوادگی و عاشقانه است که داستان بسیار جذابی دارد و تماشای آن می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. این مجموعه را قاسم جعفری کارگردانی کرده است.

عکسی از سریال زندگی زیباست

خلاصه داستان سریال زندگی زیباست

قاسم جعفری که سریال‌های مانند از نفس افتاده، غریبانه، شب آفتابی خط قرمز، کمکم کن، مسافری از هند و ... را کارگرداین کرده این بار سراغ داستانی عاشقانه رفته است.

 

این سریال قرار است نشان بدهد 7 عاشق و معشوق چگونه به هم می رسند.

عکسی از سریال زندگی زیباست

بازیگران سریال زندگی زیباست

شخصیت های اصلی این مجموعه را بازیگران جوانی که همگی سابقه تئاتری دارند بازی  می کنند. نقش های اصلی بر عهده شهرزاد جعفری، حمید رشید، یاسمین خلدبرین، ستایش رجایی نیا،آزاده سیفی، رامین جعفری، علیرضا رسولی، سارا مقربی، سجاد بابایی و سعید زارعی است.

 

علاوه بر آنها ثریا قاسمی، نیمارئیسی، رسول نجفیان، مهتاج نجومی، امیدروحانی، بیژن بنفشه خواه و اردلان شجاع کاوه نیز در این مجموعه حضور دارند.

عکسی از سریال زندگی زیباست

تعداد قسمت های سریال زندگی زبیاست

سریال زندگی زیباست که نام اولیه آن عشق بود، در سال های 97 و 98 ساخته شد و تهران، کویر طبس، یزد، مشهد، چالوس و بندر چابهار محل های فیلمبرداری این مجموعه بود اما پخش آن دو سال به طول انجامید.

 

این سریال در 40 قسمت ساخته شده است که هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.