2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی رامین جعفری بازیگر نقش ماهان در سریال زندگی زیباست

بیوگرافی رامین جعفری بازیگر نقش ماهان در سریال زندگی زیباست

رامین جعفری در سریال زندگی زیباست در نقش ماهان بسیار خوب ظاهر شده است. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -رامین جعفری بازیگر جوانی است که حالا او را با نقش ماهان در سریال زندگی زیباست می شناسیم. بیوگرافی او را بخوانید.

 رامین جعفری بازیگر نقش ماهان در سریال زندگی زیباست

درخشش رامین جعفری روی صحنه تئاتر

رامین جعفری مانند بسیاری از بازیگران سریال زندگی زیباست کارش را از تئاتر شروع کرد و روی صحنه خیلی خوب درخشید.

 

نمایش بازگشت به خانه یکی از کارهای موفق جعفری در مقام بازیگر است. نمایش مشاهیر از دیگر کارهای او است اما جعفری تجربه بازی مقابل دوربین را دوربین را کمتر در کارنامه خود دارد.

 

بازی در نقش ماهان در سریال زندگی زیباست

ماهان در سریال زندگی زیباست پسری مجرد و استاد دانشگاه است که در طول سریال عاشق می شود و ... او نیز مانند دوستان خود جوانی سالم و سر به راه است و زندگی اش فرازها و فرودهایی دارد. او خواهری به نام شوکا دارد که نقش آن را شهرزاد جعفری بازی می کند.

 

نقش ماهان در واقع اولین تجربه تلویزیونی رامین جعفری محسوب می شود. او و دوستانش دو سال در انتظار بودند تا این سریال روی آنتن برود و حتی در نامه ای به علی عسگری، رییس صدا و سیما نسبت به پخش نشدن این مجموعه که نام اولیه آن عشق بود، گلایه کردند.

 

آنچه مسلم است این است که جعفری با بازی در نقش ماهان نشان داده هنرمندی توانا است که به خوبی بلد است در قالب نقش فرو رود و تمام احساسات و افکار کارکتر را به مخاطب منتقل کند. او با انگیزه های زیادی که دارد می تواند در این مسیر پیش برود و وی را در کارهای زیادی ببینیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.