2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی ستایش رجایی نیا بازیگر نقش مینا در سریال زندگی زیباست

بیوگرافی ستایش رجایی نیا بازیگر نقش مینا در سریال زندگی زیباست

با ستایش رجایی نیا که در سریال زندگی زیباست نقش مینا را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین -ستایش رجایی نیا بازیگر جوان اما کاربلدی است که هم در تئاتر و هم در سینما و تلویزیون بازی کرده و در سریال زندگی زیباست نقش مینا را برعهده دارد. بیوگرافی او را بخوانید.

 

شروع بازیگری ستایش رجایی نیا از تئاتر

ستایش رجایی نیا مانند تعداد زیادی از همکارانش در سریال زندگی زیباست کار خود را از تئاتر شروع کرد. این بازیگر که متولد سال 1371 است به نوشته سلام سینما در نمایش هایی مانند «دریاچه قو» ، «جیرجیرک» ، «بی‌نوایان» ، «خون و ماتیک» ، «طوفان» ، «روزی روزگاری آبادان» ، «رقص روی پشت کژدم» ، «عروس دریایی» ، «آن سه نفر» و «شنا در آتش» روی صحنه رفت.

 

بسیاری از بازیگران حرفه ای و شناخته شده معتقد هستند هر هنرمندی در این رشته برای این که تمام فوت و فن و هنر بازیگری را فرا بگیرد باید صحنه نمایش را امتحان کند و در تئاتر خبره شود. تجربه رجایی نیا نیز در این زمینه برای او بسیار مفید بود و باعث شد توانایی ها و هنرش را نشان بدهد تا این که در سال 1397 تله فیلم چای سرد به کارگردانی عمار خطی جلوی دوربین رفت.

ستایش رجایی نیا بازیگر نقش مینا در سریال زندگی زیباست

سال پرکار ستایش رجایی نیا

سال 98 برای رجایی نیا سال پرکاری بود. او علاوه بر بازی در سریال زندگی زیباست در این سال در دو فیلم هم حضور یافت.

 

یکی از این فیلم به نام ایوب ساخته امین قوامی است. در این فیلم ایوب برای بیماری اش باید سریعا به کرمان منتقل شود. سریع ترین وسیله حاضر نعش کش جعفر است...

 

فیلم دیگر به کارگردانی کریم امینی گربه سیاه نام دارد و بازیگران مطرحی مانند ترلان پروانه، بهاره کیان افشار، علیرضا استادی و بهرام رادان  در آن بازی کرده اند. نکته جالب این که بهرام رادان تهیه کننده این فیلم نیز هست.

ستایش رجایی نیا بازیگر نقش مینا در سریال زندگی زیباست

بازی در نقش مینا در سریال زندگی زیباست

قاسم جعفری برای سریال زندگی زیباست از جوانان تئاتری کمک گرفت و باعث شد آنها دیده شوند. ستایش رجایی نیا نیز یکی از آنهاست که نقش مینا را بازی می کند.

 

مینا دختر دایی است و اگرچه در ابتدا بداخلاق به نظر می رسد اما وقتی رازش فاش و مشخص می شود او به سرطان پیشرفته مبتلا است نظر جمع دوستان درباره اش عوض می شود. مینا مدت زیادی زنده نیست با این حال ماهان با بازی رامین جعفری عاشق او می شود. طبیعی است که مینا به خواستگاری این جوان جواب رد بدهد اما...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.