2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سجاد بابایی بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست، کیست

سجاد بابایی بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست، کیست

سجاد بابایی در سریال زندگی زیباست یکی از نقش های اصلی یعنی نقش دانیال را برعهده دارد. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -سجاد بابایی بازیگر جوانی است که در سریال زندگی زیباست نقش دانیال را بازی کرده است. او کارش را با تئاتر شروع کرده است. با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

سجاد بابایی بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست

سجاد بابایی، بازیگر حرفه ای تئاتر

بابایی بازگر حرفه ای تئاتر است البته قبل از آن بد نیست بدانید او اردیبهشت ماهی است. خودش درباره تولدش نوشته بود: سال ها گذشت ! و من امروز ١٩ اردیبهشت در یک تولد دیگه از عمرم یک سال دیگر هم تجربه کردم خدا رو بخاطر تک تک نعمت های که بهمون اعطا کرده خانواده م دوستام، قطره قطره بارون هاش و هرچیز قشنگ دیگه که شمارشش ناممکن شکر می کنم. تنها خداست که می ماند.

 

بابایی که تاکنون در نمایش های زیادی حضور داشته و یک بازیگر حرفه ای تئاتر محسوب می شود در کنار بازیگری علایق دیگری هم دارد. او اهل ورزش است و به دوچرخه سواری علاقه ویژه ای دارد. همچنین آن طور که از اینستاگرامش پیدا است از طرفداران حیوانات است. او همچنین اهل طبیعت گردی و کوه و دشت و دمن نیز هست.

سجاد بابایی بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست

فیلم های سجاد بابایی

او بازیگری را خیلی درست و اصولی یاد گرفته و سال ها تمرین کرده، تجربه به دست آورده و پله به گله و گام به گام پیشرفته است. او در سال 1386 در فیلم سکوت سیاه به کارگردانی علی جلالی بازی کرد. در این فیلم فروشنده مواد، مصرف کننده مواد و انواع مواد مخدر موجود در جامعه را بررسی و ابعاد مختلف آن را روایت می کند.

 

فیلم بعدی او سوزن آب نام دارد که تولید سال 1396 و ساخته بهمن شهروان است. نسیم ادبی، لیلا شوقی و محمدرضا داوودنژاد از جمله بازیگران دیگر این فیلم هستند.

سجاد بابایی بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست

بازی در نقش دانیال در سریال زندگی زیباست

سریال زندگی زیباست زندگی چند جوان را روایت می کند و بازیگران این نقش ها همگی مانند سجاد بابایی از اهالی تئاتر هستند که قاسم جعفری آنها را برای سریال خود دور هم جمع کرده و مجموعه قابل قبولی را ساخته است.

 

دانیال پسری جوان است که پدرش رستم خان اصرار زیادی به ازدواج او دارد اما موضوع اینجا است که دانیال نیمه گمشده اش را پیدا نکرده و باید دید در طول سریال چه اتفاقاتی برایش رقم می خورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.