2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فیلم هندی جدید چی ببینیم

فیلم هندی جدید چی ببینیم

فهرستی از جدیدترین فیلم های جدید که می توانید تماشا کنید را در این مطلب مرور کنید.

دوات آنلاین -اگر از علاقه مندان به سینمای هند هستید می توانید در این مطلب با فیلم های جدیدی که روانه شبکه نمایش خانگی شده اند آشنا شوید و به تماشای آنها بنشینید.

فیلم روحی؛ یک کمدی ترسناک

فیلم روحی؛ یک کمدی ترسناک

در دهکده ای به نام باگادپور، پسری که آماده ازدواج است، باید با تبعیت از یک سنت قدیمی، دختر مورد علاقه خود را برباید تا بتواند با او ازدواج کند. بر همین اساس، دختری به نام روحی که به تسخیر یک شبح اهریمنی درآمده، ربوده می شود و... این داستان فیلم روحی تولید سال 2021 است.

 

راجکومار رائو، وارون شرما، جانوی کاپور، الکس اونل، ماناو ویج، ساریتا جوشی، گاتام مهرا و وینود پال سینگ راگهووانشی در این فیلم 129 دقیقه ای بازی کرده اند و نماوا آن را دوبله فارسی کرده است.

فیلم پاگلات؛ یک کمدی هندی

فیلم پاگلات؛ یک کمدی هندی

فیلم پاگلات که تولید سال 2021 است در ژانر کمدی – درام ساخته شده و داستان زندگی زن جوانی است که بلافاصله بعد از ازدواج بیوه می شود. او علاوه بر این که باید با طبعات غم انگیز این فاجعه و وابستگان عجیب و غریبش کنار بیاید، با حقیقت حیرت انگیزی که درباره شوهر فقیدش کشف کرده، دست و پنجه نرم کند.

 

در این فیلم 151 دقیقه ای که دوبله آن در فیلیمو موجود است سانیا مالهوترا، سایانی گوپتا، شبا چادها، آشوتوش رانا، چتان شارما , آسیف خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

جوجی؛ یک درام جنایی هندی

جوجی؛ یک درام جنایی هندی

داستان فیلم جوجی درباره‌‌ مردی به همین نام است که از رشته مهندسی ترک تحصیل کرده و پسر کوچک یک خانواده ثروتمند است. او کورکورانه تصمیم می گیرد تا نقشه های خود را در پی یک اتفاق غیر منتظره عملی کند و...

 

فهد فاضل، دیلیش پوتان، انیمایا پراساد، بسیل جوسیف، بابوراج، پی ان سانی، جوجی مونداکایام و شامی تیلاکان در فیلم جوجی بازی کرده اند و زمان آن 114 دقیقه است. این فیلم در فهرست 250 فیلم برتر هندی جا گرفته است.

فیلم شرنی، یک هندی خانوادگی

فیلم شرنی، یک هندی خانوادگی

فیلم شرنی درباره زنی است که به عنوان مامور حفاظت از محیط زیست فعالیت می کند و در حالیکه در جستجوی خود واقعی اش در حیات وحش است، برای رسیدن به تعادل میان دنیای انسان ها و حیوانات تلاش می کند.

 

بازیگران این فیلم ویدیا بالن، موکول چادا، ویجای راز، نیراج کابی، راجش بونیک و اشوینی لادکار هستند و مدت زمان آن نیز دو ساعت و 9 دقیقه است. شرنی در آی ام دی بی نمره 7.3 را به دست آورده است.

فیلم هندی قدرت؛ یک اکشن مهییج

فیلم هندی قدرت؛ یک اکشن مهییج

در فیلم قدرت می بینیم مردی به نام کالیداس تاکور، پیشنهاد همکاری با یک باند قاچاق مواد مخدر را رد می کند و از سوی اعضای این باند، مورد سوء قصد قرار می گیرد. کالیداس از این حادثه جان سالم به در می برد، اما یک مرد بی‌گناه کشته می شود و...

 

پیشنهاد: معرفی سریال های هندی جدید با زیرنویس و دوبله فارسی

 

ویدیوت جاموال، شروتی حسن، سلیل آنکولا، یوویکا چانداری، سونال چوهان، بهارات دابهولکار، مرونمایی دشپانده و سمیر دارمادیکاری بازیگران این فیلم جدید هندی هستند و مدت زمان آن 145 دقیقه است.

فیلم کشیش؛ ترسناک و هیجان انگیز

فیلم کشیش؛ ترسناک و هیجان انگیز

اگر به فیلم های ترسناک و هیجان انگیز علاقه مند هستید می توانید فیلم هندی کشیش را تماشا کنید. داستان این فیلم درباره یک کشیش و افسر پلیسی است که در تلاش برای حل معمای خودکشی های مرموزی هستند. با پایان یافتن تحقیقاتشان، آنها جرم دیگری را با پیامدهای گسترده تری کشف می کنند.

 

این فیلم 2 ساعت و 15 دقیقه است و مموتی، نیکیلا ویمال، مانجو واریر، ونکیتش وی پی و سیواداس کانور در آن بازی کرده اند.

تریبانگا، فیلم جدید هندی که باید ببینید

تریبانگا، فیلم جدید هندی که باید ببینید

تریبانگا داستان زندگی سه زن از اواخر دهه ۱۹۸۰ تا امروز است که به ارزش های خانواده در زندگی روزمره اشاره می کند و...

 

این فیلم 95 دقیقه است و کاجول، میتیلا پالکار، کونال روی کاپور، ویبهاو تاتواوادی، تانوی آزمی، منو گوهیل، نیشانک ورما و سوتا مهندیل در آن بازی کرده اند.

فیلم کارنان؛ یک درام هیجان انگیز

فیلم کارنان؛ یک درام هیجان انگیز

فیلم کارنان در میان فیلم های تاریخ سینما هند رتبه 134 را به دست آورده است و دانوش، لال، راجیشا ویجایان، یوگی بابو و گائری جی کشان در آن بازی کرده اند.

 

این فیلم داستان زندگی یک جوان شجاع روستایی به نام کارنان را روایت می کند که باید برای مطالبه حقوق مردم محافظه کار روستایش بجنگد و به همین دلیل توسط یک افسر پلیس، تحت شکنجه قرار می گیرد.

ببر سفید؛ از فیلم های جدید هندی

ببر سفید؛ از فیلم های جدید هندی

فیلم 122 دقیقه ای ببر سفید بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده و توانسته در آی ام دی نمره 7.2 را به دست بیاورد. در این فیلم بالرام یک پسر فقیر است که در یک دهکده کوچک در هند زندگی می کند. او مجبور می شود تا ترک تحصیل کند و برای رهایی از فقر، سرنوشت خود را تغییر دهد و...

 

آدراش گوراو، راجکومار رائو، پریانکا چوپرا، ودانت سینها، کملش گیل، ساندیپ سینگ، تیلاک راج و ساتیش کومار در ببر سفید بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.