2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی سریال های هندی جدید با زیرنویس و دوبله فارسی

معرفی سریال های هندی جدید با زیرنویس و دوبله فارسی

اگر از علاقه مندان به سریال های هندی هستید بد نیست نگاهی به این لیست بیندازید تا شاید مجموعه ای را برای تماشا انتخاب کنید.

دوات آنلاین -علاقه مندان به سریال های هندی در ایران کم نیستند. در این میان انواع مجموعه های تولید این کشور خیلی زود به ایران هم می رسد. در زیر فهرستی از بهترین سریال های جدید هندی را که زیرنویس یا دوبله فارسی دارند معرفی شده اند.

سریال آشرام؛ یک اکشن پلیسی هندی

سریال آشرام؛ یک اکشن پلیسی هندی

در خلاصه داستان سریال آشرام آمده است: تمام تلاش های اوجاگار سینگ برای ادامه تحقیقات بی نتیجه مانده است. درون اشرام، ساتی تصمیم گرفته است که شودیکاران را انجام دهد. بابیتا با فهمیدن این موضوع شوکه میشود.

 

سریال آشرام به کارگردانی پراکاش جها در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال بابی دیول، چندن روی سانیال، آدیتی سودیر پوهانکار، دارشان کومار، آنوپریا گونکا , ویکرم کوچر به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

این سریال را می توانید با زیرنویس فارسی در فیلیمو تماشا کنید.

سریال شاعر خون ، مجموعه هندی پرماجرا

سریال شاعر خون ، مجموعه هندی پرماجرا

سریال شاعر خون به کارگردانی ریبهو داسگوپتا در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال عمران هاشمی، سوبهیتا دولیپالا، جایدیپ اهلاوات، شیشیر شارما , انکیت هانس به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

زمان بیرحمانه میگذرد و یک مسابقه در سنگر طالبان در حال برگزاری ست. کبیر برای رسیدن به شهزاد مبارزه میکند. اتفاقات غیرمنتظره ای در راه است.

 

این سریال برای افراد بالای 17 سال مناسب است و می توانید آن را با زیرنویس فارسی در فیلیمو تماشا کنید.

کلاهبرداری ۱۹۹۲ از بهترین سریال های هندی

کلاهبرداری ۱۹۹۲ از بهترین سریال های هندی

کلاهبرداری ۱۹۹۲ روایت داستان یک کارگزار بورس به نام هرشاد مهتا است که در دهه ۱۹۸۰ بمبئی، بازار سهام هند را به یک سقوط فاجعه ‌بار هدایت می کند و...

 

این سریال در فهرست برترین سریال‌های سایت IMDB قرار دارد.

 

سریال کلاهبرداری ۱۹۹۲، سریالی بیوگرافی، جنایی و درام، محصول سال ۲۰۲۰ کشور هند، به کارگردانی هانسال مهتا است. بازیگرانی چون پراتیک گاندی، شرایا دانوانتاری، همنت کهیر، اَنجالی باروت، چیراگ وهرا، بریندا تریودی، جی اوپادیای و کامکام دس در سریال کلاهبرداری ۱۹۹۲ به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

 

سریال کلاهبرداری ۱۹۹۲ توسط کمپانی اپلاز اینترتیمنت تولید شده است. سریال کلاهبرداری ۱۹۹۲ اتفاقات واقعی را به تصویر می کشد و بر اساس کتابی به نام کلاهبرداری: چه کسی برنده شد، چه کسی باخت، چه کسی از میان رفت، به قلم سوچتا دالال ساخته شده است.

 

این مجموعه را می توانید با زیرنویس فارسی در نماوا تماشا کنید.

سریال دنیای مردگان؛ جنایی و مهییج

سریال دنیای مردگان؛ جنایی و مهییج

سریال دنیای مردگان، سریالی جنایی، درام و مهیج، محصول کشور هند است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده و بازیگرانی چون جیدیپ احلاوات، نیراج کابی، ایشواک سینگ، آبیشک بانرجی، جاگجیت ساندو، نیهاریکا لیرا دوت، سواستیکا مخرجی و گل پاناگ در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

در همین زمینه: بهترین فیلم های اکشن جدید با دوبله فارسی

 

خلاصه داستان: یک افسر پلیس مامور رسیدگی به پرونده سوء قصد به یک خبرنگار و تحقیق از چهار مظنون می شود. او اطلاعاتی شوکه کننده درباره گذشته این چهار مظنون پیدا می کند و...

 

این سریال برای افراد بالای 18 سال مناسب است و در نماوا و فیلیمو با زیرنویس فارسی قرار دارد.

سریال جی ال ۵۰ یک درام تخیلی

سریال جی ال ۵۰ یک درام تخیلی

سریال جی ال ۵۰، سریالی درام، علمی تخیلی و مهیج، محصول کشور هند است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ در سرویس سونی‌لیو آغاز شده و بازیگرانی چون آبهای دئول، پانکاج کاپور، ریتیکا آناند، پیوش میشرا، راجش شارما، آمریتا چاتوپادیای، بارون چاندا و ساسواتی گوهاتاکورتا در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

مردی به نام شانتانو که در اداره مرکزی تحقیقات کشور هند فعالیت می کند، در مورد سقوط یک هواپیمای مسافربری در ناحیه دورافتاده ای از ایالت بنگال غربی، شروع به تحقیق می کند و پس از کشف حقیقت این ماجرا، در بهت و حیرت فرو می رود و...

 

زیرنویس فارسی این سریال هم در نماوا و هم در فیلیمو قابل مشاهده است.

زیستن در سایه؛ یک سریال هندی تماشایی

زیستن در سایه؛ یک سریال هندی تماشایی

سریال زیستن در سایه، سریالی درام و مهیج، محصول کشور هند است که پخش آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده و بازیگرانی چون آبهیشک باچ چان، نیتیا منن، آدمیت ساد، ایوانا کاور، ریشام شریواردان، هریشیکش جوشی و شریکانت ورما در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصه داستان: دکتر آویناش ساباروال از اختلال چند شخصیتی رنج می برد و با ربوده شدن دختر شش ساله اش اوضاع بیش از پیش بحرانی می شود و...

 

این مجموعه برای افراد 15 سال به بالا مناسب است و می توانید آن را با زیرنویس فارسی در نماوا یا فیلیمو تماشا کنید.

سریال آریا ؛ اکشن و ماجراجویی

سریال آریا ؛ اکشن و ماجراجویی

سریال آریا به کارگردانی رام مدوانی در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال سوشمیتا سن، ویکس کومار، نامیت دس، سیکندار کهیر , مایا ساراو به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

خلاصه داستان: خان علی رغم از دست دادن پرونده ، مصمم به یافتن حقیقت است. در همین حال که فاجعه دیگری رخ می دهد و خانواده در اعماق ناامیدی فرومی روند ، آریا با یک معضل تازه روبرو شد...

 

این سریال نیز با زیرنویس فارسی هم در فیلیمو و هم در نماوا موجود است.

 

بیتال؛ سریال هندی در ژانر وحشت

سریال بیتال به کارگردانی پاتریک گراهام در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال وانیت کومار سینق، آهانا کومرا، سوچیترا پیلای، جتین گوسوامی، سیدهارث منون , منجیری پوپالا به هنرمندی پرداخته‌اند

 

در خلاصه داستان این مجموعه فقط آمده است: بازمانده ها برای نبرد نهایی آماده می شوند...

 

این سریال هم به صورت دوبله و هم با زیرنویس در فیلیمو موجود است.

بیتال؛ سریال هندی در ژانر وحشت

سریال دهداری؛ یک کمدی هندی

سریال دهداری، سریالی کمدی و درام محصول کشور هندوستان است که از سال ۲۰۲۰ در آمازون پرایم پخش شده و بازیگرانی چون جیتندرا کومار، نینا گوپتا، راغوبیر یاداو، بیسواپاتی سرکار، چاندان روی، فیصل مالیک، پوجا سینگ و مبارک خان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

خلاصه داستان: پسری جوان به نام آبیشک که تازه مدرک مهندسی خود را گرفته است، به علت کمبود کار مجبور می‌شود به عنوان مشاور دهداری در یک روستای دورافتاده مشغول به کار شود و...

 

نماوا این سریال را با دوبله فارسی روی سایت خود قرار داده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.