2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دستگیری قاتلان 3 شهروند بی گناه در گلوله باران خونین

دستگیری قاتلان 3 شهروند بی گناه در گلوله باران خونین

مهاجمان از مدت‌ها قبل با فردی اختلاف داشته و برای ترساندن او محل حضور او را به رگبار بسته بودند.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیس استان کرمان در روزهای گذشته منجر به دستگیری 3شرور شد که در جریان درگیری مسلحانه 3فرد بی‌گناه را هدف شلیک گلوله قرار داده بودند.

 

به نوشته همشهری، شامگاه 27اردیبهشت امسال تیراندازی مرگباری در خیابان ابوذرشهر کرمان رخ داد. 3مرد که یکی از آنها سلاح گرم در دست داشت با حضور در مقابل یک کبابی شروع به عربده‌کشی کردند و نام فردی را که با او اختلاف داشتند فریاد می‌زدند و لحظاتی بعد یکی از آنها که اسلحه در دست داشت اقدام به تیراندازی کرد. او بی‌هدف شلیک می‌کرد و پس از آن همراه همدستانش سوار یک خودروی سواری شد و همگی از محل گریختند. در جریان این تیراندازی، 3رهگذر هدف اصابت گلوله‌های سرگردان قرار گرفتند که با حضور پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنها جانش را از دست داد.

 

با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که مهاجمان از مدت‌ها قبل با فردی در آن حوالی اختلاف داشته و برای ترساندن او شب حادثه راهی آنجا شده و این محل را به رگبار بسته بودند. از سوی دیگر معلوم شد که مهاجمان برای شناسایی نشدن اقدام به نصب پلاک جعلی روی خودروی خود کرده بودند و کسی از هویت آنها خبر نداشت.

 

شناسایی متهمان

با این حال کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمان در جریان تحقیقات تخصصی موفق شدند عامل اصلی تیراندازی را که به همراه همدستانش که یکی از آنها برادرش بود شناسایی کنند.

 

به‌گفته سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بررسی‌ها مخفیگاه هر 3متهم که دارای سابقه کیفری هستند شناسایی و با دستگیری آنها چند قبضه سلاح گرم و سرد درمخفیگاهشان کشف شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.