2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فروشنده اسلحه زنش را با گلوله کشت

فروشنده اسلحه زنش را با گلوله کشت

مرد معتاد وقتی فهمید همسرش می خواهد قهر کند دست به این جنایت زد و فرار کرد.

دوات آنلاین -مرد معتاد وقتی دید همسرش می خواهد برای قهر خانه را ترک کند با شلیک گلوله او را به قتل رساند و از محل گریخت.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت ۱۴ بعداز ظهر روز یکشنبه 21 فروردین ساکنان آپارتمان مسکونی در یکی از خیابان های جنوبی تهران صدای شلیک گلوله ای را شنیدند و از خانه های خود سراسیمه بیرون آمدند.

 

صدای شلیک از طبقه سوم به گوش رسید و اهالی ساختمان به سرعت به آنجا رفتند و مشاهده کردند کامران صاحب آپارتمان طبقه سوم به سرعت از داخل خانه اش بیرون آمد و بدون اینکه در آپارتمانش را ببندد فرار کرد.

 

کشف جسد زن جوان

پس از این همسایه ها وارد خانه شدند و با جسد خونین همسر ۳۵ساله کامران که با اصابت گلوله ای به سرش به قتل رسیده بود رو به رو شدند و بلافاصله حادثه را به ماموران پلیس خبر دادند.

 

لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر به محل حادثه رفتند و سپس با تایید خبر قتل زن جوان، قاضی محمدرضا صاحب جمعی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

 تحقیقات تیم جنایی نشان داد قاتل معتاد به مواد مخدر است و اسلحه هم خرید و فروش می کند. همچنین مشخص شد قاتل پس از فرار به خانه یکی از بستگانش تلفن می زند و می گوید همسرش را با اسلحه به قتل رسانده و از او می خواهد به دنبال دختر خردسالش که در مدرسه است، برود.

 

توضیحات پسر مقتول

پسر ۱۷ ساله مقتول به مأموران پلیس گفت: پدرم معتاد به موادمخدر است و به خاطر همین موضوع همیشه با مادرم درگیر می شد. مادرم از او می خواست ترک کند، اما او قبول نمی کرد. امروز خواهرم به مدرسه رفت و من هم بیرون بودم و وقتی به خانه برگشتم دیدم همسایه ها داخل خانه ما هستند و بعد هم با جسد خونین مادرم روبه رو شدم. مادرم، پدرم را تهدید کرده بود اگر اعتیادش را ترک نکند از خانه اش می رود و الان لباس بیرون به تن دارد و می خواسته از خانه بیرون برود که پدرم او را کشته است.

 

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی ماموران در تلاشند قاتل فراری را دستگیر کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.