2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آشنایی با پرستو مقدم بازیگر نقش مرسده در سریال ترش و شیرین

آشنایی با پرستو مقدم بازیگر نقش مرسده در سریال ترش و شیرین

نقش مرسده در سریال ترش و شیرین از جمله نقش های به یادماندنی پرستو مقدم است. با این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -پرستو مقدم که در سریال ترش و شیرین نقش مرسده را بازی کرده از جمله بازیگران بسیار توانایی است که البته مدتی است کم کار شده است. بیوگرافی این بانوی هنرمند را بخوانید.

 

شروع به کار پرستو مقدم

پرستو مقدم در رشته روان شناسی درس خوانده اما بازیگری از جمله علایق و دغدغه های او بوده و این کار را از سال 1384 با بازی در فیلم تله آغاز کرد.

 

فیلم تله ساخته سیروس الوند است که بازیگران مطرحی مانند محمدرضا گلزار، مهناز افشار و مرحوم ماه چهره خلیلی در آن به ایفای نقش پرداختند.

پرستو مقدم بازیگر نقش مرسده در سریال ترش و شیرین

فیلم های سینمایی پرستو مقدم

مقدم علاوه بر فیلم تله در 6 فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرده که آخرین آنها مربوط به سال 1392 و فیلم سینمایی ملبورن است. فیلم های دیگر این بانوی هنرمند این فیلم ها هستند: مزد عشق، گزارش یک اعدام، سلام بر عشق، دختر شاه پریون و پیدا و پنهان.

پرستو مقدم بازیگر نقش مرسده در سریال ترش و شیرین

بازی در نقش مرسده در سریال ترش و شیرین

مرسده در سریال ترش و شیرین همسر شهرام است و بازی دلنشینی دارد. پرستو مقدم توانست با بازی در سریال ترش و شیرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند.

 

پرستو مقدم در سال 1389 در سریال خوش‌نشین‌ها به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کرد و  سریال بچه های نسبتا بد سومین و آخرین همکاری او در مجموعه  های تلویزیونی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.