2024/10/26
۱۴۰۳ شنبه ۵ آبان
پیشنهادات ما
معمای ازدواج مهران در سریال هم بازی؛ لیلا یا آوا

معمای ازدواج مهران در سریال هم بازی؛ لیلا یا آوا

مهران بالاخره با لیلا ازدواج می کند یا به خواسته اش می رسد و با آوا تشکیل زندگی خواهد داد.

دوات آنلاین -سریال هم بازی داستان جذابی دارد مخصوصا موضوع ازدواج مهرن به شدت مورد توجه قرار گرفته و این سوال را مطرح کرده است که بالاخره او با آوا ازدواج می کند یا با لیلا؟

دیبا زاهدی در نقش لیلا در سریال هم بازی

ماجرای مهران و لیلا در سریال هم بازی

لیلا با بازی دیبا زاهدی و مهران با بازی حسین مهری در سریال هم بازی دخترعمه و پسردایی هستند. پدربزرگ آنها از سال ها قبل مقرر کرده این دو با هم ازدواج کنند اما مهران بعد از این که روستایشان را برای رفتن به دانشگاه ترک کرد و راهی تهران شد دیگر سراغی از لیلا نگرفت.

 

لیلا اگرچه احتمالا سال ها قبل گمان می کرد بالاخره با پسردایی اش ازدواج می کند اما از همان زمان که وارد تهران شد و مهران دنبال او به ترمینال نرفت فهمید ماجرا تغییر کرده است.

 

اکنون نه مهران و نه لیلا علاقه ای به زندگی مشترک با یکدیگر ندارند اما پدربزرگ آنها مصر است این وصلت سر بگیرد.

 

هم لیلا و هم مهران حق دارند خودشان درباره سرنوشت و زندگی شان تصمیم بگیرند و همسر آینده شان را انتخاب کنند. ازدواج اجباری و با زور و اعمل فشار قطعا نتیجه خوبی نخواهد داشت همان گونه که در واقعیت هم این گونه است و بارها اخبار ناخوشایندی از نتیجه چنین وصلت هایی خوانده و شنیده ایم اما موضوع این است که آیا برخورد مهران درست بوده و آیا نمی توانست بهتر رفتار کند؟

 

مهران در تمام این سال ها به جای توضیح دادن، دلیل آوردن و گفت و گوی منطقی ترجیح داده و فرار کند و حالا که در بن بست گیر افتاده از بقیه توقع کمک دارد. او می توانست با لیلا و همچنین پدر و خواهر خودش بهتر رفتار کند و این موضوع را به شکلی منطقی تر حل کند.

نیلوفر کوخانی در نقش آوا در سریال هم بازی

عشق مهران و آوا در هم بازی

عشق مهران و آوا با بازی نیلوفر کوخانی در سریال هم بازی از دوران دانشگاه شکل گرفته اما می توان گفت عشقی نامتعارف است. این بار باز هم ماجرای پسر بی پول و دختر ثروتمند است البته این دفعه پدر دختر هیچ مخالفتی ندارد اما طبیعی است که او نیز خوشبختی دخترش را بخواهد و به همین دلیل اصرار داشته باشد مهران همراه خانواده اش به خواستگاری برود.

 

همین اتفاق کار را برای مهران دشوار کرده است. او در چنین شرایطی چه تصمیمی می تواند بگیرد؟ آیا مجبور می شود آوا را فراموش کند و دوباره سراغ لیلا برود؟ یا این که می تواند خانواده اش را راضی کند به تهران بیایند و در جلسه خواستگاری از آوا شرکت کنند؟

 

روشن شدن نتیجه این موضوع به زمان نیاز دارد اما در مجموع شرایطی که سریال هم بازی تصویر کرده ممکن است در واقعیت برای خیلی از جوانان پیش بیاید البته با تغییرات و تفاوت هایی. بنابراین بیشتر باید روی چنین موضوعی فکر کرد.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/03/15
مهران لیلا ازدواج کنه خیلی به هم میان😍
ثنا 1400/12/20
امیدوارم با‌لیلا‌ازدواج‌کنه
ناشناس 1400/12/18
به نظرم مهران با اوا اجدواج کند چون هردو به هم علاقه دارند ولی لیلا و مهران هم دیگر رو دوست ندارند و ولیلا با بهروز ازدواج کنه و فیلم عالی میشه
دنیا 1400/12/08
مهران باید با آوا ازدواج کند نه با لیلا چون آدم باید به کسی که دوست داره ازدواج کنه و به عاشقش برسه
مهسا 1400/12/04
من عاشق این فیلم هستم اگر مهران آوا باشه بهتره خیلی جذاب میشه .
مهدی 1400/01/25
مهران به لیلا میاد ولی مهران باید به عشقش برسه و با اوا ازدواج کنه
ناشناس 1400/01/24
ای کاش مهران با اوا ازدواج کنن و بهروز هم با لیلا و اینطور فیلم خوبی میشه ❤
عشقم استقلال 1400/01/22
به نظرم لیلا با مهران ازدواج کنه بهتره. چون هر دو خوشگلن و به هم میان و چون دختر عمه و پسر دایی هستند و تو یه خانواده بزرگ شدند اخلاق و خصوصیاتشون هم یکیه و زود هم نظر میشن تازه عشق بعد ازدواج به وجود میاد قبلی ها الکی است
عشق فقط استقلال 1400/01/22
کاش مهران با لیلا ازدواج کنه. 😍 بهروز هم با نوشین.
آوا 1400/01/19
امیدوارم آوا با مهران ازدواج کند💖 و لیلا با بهروز ازدواج کند 💖

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.