2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آخر سریال هم بازی چه می شود؛ سرنوشت لیلا، آوا، مهران و بهروز

آخر سریال هم بازی چه می شود؛ سرنوشت لیلا، آوا، مهران و بهروز

مهران در سریال هم بازی با چه کسی ازدواج می کند؟ چه اتفاقی برای لیلا می افتد؟ تکلیف بهروز چه می شود؟

دوات آنلاین -سریال هم بازی مجموعه ای جذاب و پرطرفدار است که سوالات زیادی را پیش روی مخاطبان قرار داده و پیگیری داستان را جذاب کرده به گونه ای که شبکه دو درباره حدس زدن آخر سریال مسابقه پیامکی برگزار کرده است.

عکسی از سریال هم بازی

مسابقه پیامکی سریال هم بازی

طبق این مسابقه 5 حالت برای آخر سریال هم بازی وجود دارد.

 

1-لیلا به خواستگاری بهروز جواب منفی می دهد و با مهران ازدواج می کند.

 

2- آوا به مهران کمک می کند تا با لیلا ازدواج کند.

 

3- بهروز پس از جدایی از لیلا با نوشین ازدواج می کند.

 

4- لیلا به مهران کمک می کند تا به آوا برسد و به بهروز پاسخ مثبت می دهد.

 

5- آقاجون زمین را از لیلا پس می گیرد و مهران را از شرکت اخراج می کند.

عکسی از سریال هم بازی

ماجرای زمین آقاجون

حدس زدن جواب بسیار دشوار است اما می توان تمام گزینه ها را بررسی کرد و در نهایت تصمیم گرفت. در میان حالت هایی که وجود دارد شرایط شماره 5 تلخ ترین حالت است. در این صورت تمام تلاش های شخصیت های داستان در طول سریال بی نتیجه می ماند و ما با دو شخصیت شکست خورده مطلق طرف هستیم. آیا ممکن است نویسنده سریال چنین عاقبتی را برای لیلا و مهران در نظر گرفته باشد؟

عکسی از سریال هم بازی

ازدواج لیلا با بهروز

بهروز به لیلا علاقه مند است و لیلا نیز نسبت به او حس مثبتی دارد. اما این دو نفر برای ازدواج با یکدیگر با دو مشکل بزرگ مواجه هستند. نخست آن که بهروز باید مادرش را راضی کند تا از ازدواج او با نوشین منصرف شود. چنین کاری ساده نیست و پیچیدگی هایی خواهد داشت اما با توجه به شناختی که از بهروز داریم می دانیم او سرکش است و ممکن است در برابر مادر خود قد علم کند تا حرف خودش را به کرسی بنشاند.

 

اما آیا در سوی دیگر ماجرا لیلا می تواند در برابر خواسته آقاجون مقاومت کند و به بهروز جواب مثبت بدهد؟ طبیعی است که رسیدن به این هدف با جنگ و جدل ممکن نیست و لیلا اگر چنین هدفی دارد باید با نرمش با آقاجون رفتار و او را راضی کند و حتی از بهروز بخواهد خودش پا پیش بگذارد. آیا چنین امری محقق خواهد شد؟

 

ماجرای بهروز و نوشین

ازدواج بهروز و نوشین خواسته خانواده های آن دو است و خود نوشین نیز به شدت راغب است اما بهروز اصلا چنین تمایلی ندارد. در این میان فقط موضوع عشق نیست بلکه مراودات مالی نیز در میان است به ویژه آن که بهروز به نوشین بدهکار است. اگر او با نوشین ازدواج و از ایران مهاجرت کند در این صورت به شخصیتی شکست خورده و تسلیم شده تبدیل خواهد شد. بهروز لیلا را وست دارد و باید برای رسیدن به او تلاش کند و هزینه اش را نیز بپردازد. به نظر می رسد مهاجرت از ایران گزینه مناسبی برای پایان سریال هم بازی نباشد. حال باید خودتان بیشتر فکر کنید و تصمیم بگیرید. چون هیچ احتمالی صفر نیست.

 

کمک لیلا به مهران

احتمال این که لیلا به مهران کمک کند وجود دارد. لیلا به نرگس گفته بود مهران برای او یک دوست، فامیل  و عضوی از خانواده است. پس هیچ بعید نیست به کمک این دوست و فامیل بیاید. در این صورت او با تلاش زیاد خواهد توانست آقاجون را قانع کند و در نهایت مهران و آوا ازدواج خواهند کرد.

عکسی از سریال هم بازی

کمک آوا برای ازدواج لیلا و مهران

آوا برای این که با مهران ازدواج کند به یک موقعیت مناسب پشت پا زده، به خواستگارش جواب رد داده، مادرش را رنجانده و شرمنده پدرش هم شده است. پس او به سادگی کنار نمی رود و به مهران برای ازدواج با دختری دیگر کمک نخواهد کرد. اگر چنین کار بکند از خودگذشتگی بزرگی انجام داده است اما آیا واقعا آوا می تواند چنین گذشتی بکند؟ در این صورت جواب خانواده خودش را چه خواهد داد؟ به تمام این موضوعات باید فکر کرد.

 

شما می توانید جوابی را که حدس می زنید درست است به شماره 30000208 پیامک بزنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/12/23
لیلا به نظر من که مهران با اوا ازدواج می کند و ولیلا با همان بهروز ازدواج می کند
ناشناس 1400/03/31
گزینه ی 4 درسته. چون یه حس عاشقانه ای از اول بین بهروز و لیلا وجود داشت و به هم میومدن آوا هم به مهران میاد چون همدیگرو دوست دارن♡♡ نوشین هم مهاجرت میکنه و میره البته با دل شکسته چون همه ی تقصیر ها گردن اون افتاد با اینکه مقصر نبود ولی کمی خودخواهی کرد.....
ناشناس 1400/01/27
نتیجه نظر سنجی کی اعلام میشود.
س 1400/01/25
واقعا که این چند روز به شعور بیننده توهین شد اصلا معلوم نبود نه سر داره نه ته و چقدر راحت همه به هم رسیدن و چقددرر راحت آدم بدای داستان دور ریخته شدن و آقا جون راضی شد خب از اول میگفت باشه این سریال حتی یه ذره هم چالش برانگیز نبود و آدم دوست نداره دنبالش کنه
الی 1400/01/24
عالیه مهران و اوا خیلی به هم میان خیلی خوب بود
فاطمه 1400/01/24
به نظر من سریال همبازی بهترین سریال هست که تا الان دیدم مخصوصا با بازی آقای حسین میری که محشره خدا کنه که قسمت آخر لیلا با بهروز ازدواج کنه ومهران با آوا اگه اینطور بشه که عالیه وگرنه گزینه ها ی بعدی بده رای من گزینه چهار ممنون از کارگردان خوب این سریال وهمه ی عوامل وبازيگران
ناشناس 1400/01/24
لطفا نگید آوا میمیره حتما حتما آوا با مهران ازدواج میکنه چون آقاجون مهران راضی شده ک مهران با آوا ازدواج کنه بهروز هم با نوشین آوا دختر جوان و خوبی است خدا کنه
ناشناس 1400/01/23
گزینه ۳ درسته
رومینا💞 1400/01/23
به نظر من لیلا بابهروز و مهران با آوا ازدواج میکنه و نوشین هم با آرزوی خوشبختی برای لیلا و بهروز از آنجا مهاجرت میکنه.
ناشناس 1400/01/23
بهروز خیلی در حق نوشین اجحاف کرد اینهمه بی معرفتی اینهمه خلاف خودش کرد اینهمه ظلم بهش کرد آخرش هم نوشین مقصر شد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.