2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دیبا زاهدی این بار در نقش لیلا در سریال هم بازی

دیبا زاهدی این بار در نقش لیلا در سریال هم بازی

دیبا زاهدی بازیگر جوانی است که تجربه های موفق زیادی داشته است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -دیبا زاهدی که در سریال هم بازی نقش لیلا را بازی کرده پیش از این در سریال بوم و بانو که در سال 1399 از شبکه دو پخش شد نقش ماهور را برعهده داشت. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

دیبا زاهدی بازیگر نقش لیلا در سریال هم بازی

دیبا زاهدی؛ قبل از شروع حرفه ای بازیگری

دیبا زاهدی متولد سال 1368 است و اولین بار در سال 1392 به صورت حرفه ای جلوی دوربین رفت. او نوجوانی به بازیگری علاقه داشت اما در دانشگاه آزاد در رشته معماری درس خواند و سپس در کلاس های بازیگری شرکت کرد. استاد حمید سمندریان، مهتاب نصیرپور  و محمد رحمانیان از استاتید این بانوی هنرمند بودند که او با راهنمایی آنها وارد تئاتر شد و توانست با بازی های خوب روی صحنه نمایش توانایی هایش را نشان بدهد.

دیبا زاهدی بازیگر نقش لیلا در سریال هم بازی

همکاری دیبا زاهدی با کارگردانان مطرح

زاهدی بازیگری در سینما را با فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشارزاده شروع کرد اما سال 94 برای او سال پربارتری بود چون در این سال علاوه بر بازی در فیلم سایه به کارگردانی مسعود نوابی، در فیلم بادیگارد نقش دختر پرویز پرستویی و مریلا زارعی را بازی کرد. حضور در فیلمی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بر اعتبار دیبا زاهدی افزود.

 

او در این سال ها در فیلم های تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد، اگزما به کارگردانی مهران مهدویان، آزاد به قید شرط به کارگردانی حسین شهابی، لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی و توچال به کارگردانی محمد آهنگرانی بازی کرده است.

 

علاوه بر این بازی در سریال نهگ آبی ساخته فریدون جیرانی و آقازاده ساخته بهرنگ توفیقی را نیز در کارنامه اش دارد. در واقع زاهدی هم نمایش را تجربه کرده، هم در سینما حضور داشته، هم در شبکه نمایش خانگی مطرح شده و هم در تلویزیون هنرش را نشان داده است.

دیبا زاهدی بازیگر نقش لیلا در سریال هم بازی

بازی در نقش لیلا در سریال هم بازی

سریال بوم و بانو که در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو رفت فرصت خوبی برای دیبا زاهدی بود. او در این مجموعه نقش ماهور را بازی می کرد. ماهور دختری از فرنگ برگشته بود که عاشق استاد نقاش می شود و ماجراهای زیادی برایش اتفاق می افتد.

 

نقش لیلا در سریال هم بازی تجربه تلویزیونی دیگر زاهدی است که پخش آن در روزهای نوروز باز هم فرصت خوبی برای زاهدی است. لیلا گلخانه‌ای در زمینی که متعلق به پدربزرگش است، شکل می‌دهد و تبدیل به کارآفرین نمونه می‌شود. این شخصیت در طول داستان با ماجرای متفاوتی رو‌به‌رو می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.