2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال هم بازی از شبکه دو + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال هم بازی از شبکه دو + تعداد قسمت ها

سریال هم بازی روزی 4 مرتبه از شبکه دو پخش می شود.

دوات آنلاین -سریال هم بازی با داستان جذاب و بازی های خوبی که دارد می تواند در رده مجموعه های پربیننده شبکه دو قرار بگیرد. ساعت پخش و تکرار این سریال را در ادامه بخوانید.

 

هم بازی در حالی به عنوان سریال نوروزی انتخاب شد که معمولا مجموعه های طنز در نخستین روزهای سال روی آنتن می روند اما این بار با سریالی درام مواجه هستیم که البته داستانی جذاب و پر کش و قوس دارد.

عکسی از سریال هم بازی

سریال هم بازی چه ساعتی تکرار می شود

سریال هم بازی هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود اما اگر نتوانستید آن را تماشا کنید یا خواستید تکرارش را هم ببینید می توانید برای ساعت های یک بامداد، 10 صبح و حدود 4 بعدازظهر روز  بعد برنامه ریزی کنید.

 

پس این ساعت ها را به خاطر بسپارید چون ممکن است در روزهای ابتدایی سال نو به دلایل مختلف در زمان پخش اصلی سرتان شلوغ باشد و از تماشای آن جا بمانید.

عکسی از سریال هم بازی

تعداد قسمت های سریال هم بازی

سریال هم بازی اگرچه به عنوان مجموعه نوروزی انتخاب شد اما پخش آن تا بعد از عید هم ادامه دارد. این مجموعه در مجموع در 26 قسمت ساخته شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.