2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی کامل سریال هم بازی؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال هم بازی؛ خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات کامل درباره سریال هم بازی که سریال نوروزی شبکه دو است را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال هم‌ بازی به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی سروش محمدزاده مجموعه نوروزی شبکه دو برای عید سال 1400 است. در این اثر تلویزیونی بازیگران زیادی حضور دارند و قصه یک ملودرام عاشقانه است که سعی دارد در فضایی شاد و شیرین با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی در مورد روابط جوانان و هویت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

عکسی از سریال هم بازی

خلاصه داستان سریال هم بازی

جام جم نوشت: ایده اصلی سریال تلویزیونی هم‌ بازی را نوید محمودی، تهیه کننده کار ارائه کرده و وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی فیلمنامه سریال را نوشته‌اند. داستان درباره دختری به نام لیلاست که گلخانه‌ای را در زمینی که متعلق به پدربزرگش است، درست می‌کند و تبدیل به کارآفرین نمونه می‌شود. این زمین در واقع هدیه پدربزرگ برای ازدواج لیلا و مهران، پسر دایی لیلاست اما مهران هفت سال پیش شهرستان را رها کرده و برای رسیدن به موفقیت راهی تهران شده است تا این‌که با ورود شخصیت‌هایی همچون آوا و بهروز، ماجراهای جدیدی شکلی می‌گیرد...

 

سروش محمدزاده کارگردان این سریال گفت: ساخت ملودرام اصولی دارد و باید قواعدی را رعایت کرد. تفاوت قصه ما در این است که یک داستان روستایی را در کنار قصه شهری اضافه کردیم تا مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. در واقع سعی کرده ایم تهران گریزی داشته باشیم.

 

۳۵ درصد کار در فضای روستا می‌گذرد که اتصال میان شخصیت‌های شهری و روستایی است. ما یک قصه عجیب و غریب تعریف نمی‌کنیم، بلکه سعی کرده ایم تا قصه برای مخاطبان ملموس و باورپذیر باشد.

 

بازیگران سریال هم بازی

نقش لیلا را دیبا زاهدی، نقش مهران را حسین مهری، نقش بهروز را کامران تفتی و نقش آوا را نیلوفر کوخانی بازی می‌کند. البته در این سریال بازیگران زیادی حضور دارند که می‌توان به آتیلا پسیانی و همایون ارشادی اشاره کرد. همچنین بهنام تشکر، علیرضا اوسیوند، امیر کاظمی، رؤیا جاویدنیا، مریم مؤمن، پادینا کیانی، علیرضا استادی و...  از جمله هنرپیشگان سریال هستند.

 

سریال هم بازی چند قسمت است

این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت تولید می‌شود و پخش آن تا شب قبل از ماه رمضان ادامه دارد و بعد از آن تمام می‌شود.

رویا جاویدنیا بازیگر سریال هم بازی

رویا جاویدنیا در نقش مادر

رویا جاویدنیا، بازیگر سریال هم بازی درباره نقشش در این سریال توضیح می‌دهد: در این سریال نقش مادری را بازی می‌کنم که اقتدار خودش را دارد. او یک مادر مدیر است که می‌تواند امور زندگی اش را مدیریت کند. مدیر یک شرکت هم است و حرفش برش دارد. در واقع این طور نیست که فقط ما در آشپزخانه این مادر را ببینیم. در مجموع وجوه اجتماعی این مادر جذاب است. در مجموع مادرها مدیران خوبی هستند و اگر به آنها شرکت هم بدهند به راحتی می‌توانند اداره کنند. این جمله را از سر حمایت از زنان گفتم و معتقدم  زنان مدیران خوبی هستند.

 

وی درباره این‌که پخش نوروزی این سریال چقدر در انتخاب تان موثر بود؟ می‌گوید: به هر حال بازیگران علاقه‌مند هستند که بیشتر دیده شوند. امیدواریم مردم سریال هم بازی را دوست داشته باشند و خوراک خوبی تحویل مردم بدهیم و با شخصیت‌های سریال همذات پنداری کنند. جاویدنیا درباره سختی کار در این روزهایی کرونایی می‌افزاید: ما در میدان مین بازی می‌کنیم، زیرا هیچ‌کس نمی‌داند چه کسی ناقل است. کار کردن در این فضا خطرناک است. هرچند عوامل پشت صحنه رعایت می‌کنند، اما باید مراقب بود. زیرا خیلی از پروژه‌ها به خاطر کرونا متوقف شده است. در مجموع کار با آقای محمدزاده بسیار عالی است و او کارگردان همراهی است و بازی در سریال هم بازی دومین همکاری من با اوست.

کامران تفتی بازیگر سریال هم بازی

کامران تفتی در نقش بهروز سریال هم بازی

بازیگر یکی از چهار شخصیت اصلی سریال هم بازی، کامران تفتی است. او سال 99با دو سریال «بچه مهندس ۳» و «زمین گرم» روی آنتن بوده است. در سریال بچه مهندس نقش خوشنام یک مامور امنیتی را بر عهده داشت و در زمین گرم هم نقش اصلان بازی می‌کرد که چندان بلند نبود؛ در ابتدای قصه کشته شد و فقط در چند فلاش‌بک دیده می‌شد. این بازیگر حالا در تازه‌ترین تجربه‌اش قرار است ایفاگر نقش بهروز در هم‌ بازی باشد. شخصیتی که در قصه با برخی دیگر از شخصیت‌های اصلی ارتباط برقرار می‌کند و در پیشبرد ماجراها نقش اساسی دارد. یکی از شخصیت‌های مقابل بهروز را هم بهنام تشکر بازی می‌کند که به گفته محمودی، تهیه‌کننده سریال این دو نفر در طول قصه با یکدیگر مراودات مالی و دلاری دارند.

همایون ارشادی بازیگر سریال هم بازی

همایون ارشادی در نقش پدربزرگ

همایون ارشادی دانش آموخته معماری است و کسانی که اهل سینما هستند او را  ابتدا با نقش مرموزش در فیلم طعم گیلاس عباس کیارستمی شناختند. هر چند این بازیگر پیش از این اثر هم در سینما نقش‌آفرینی کرده بود، اما «طعم گیلاس» او را به سینمایی‌ها داخلی و خارجی شناساند و بر سر زبان‌ها انداخت. تا مدت‌ها ارشادی را  در فیلم‌های خاصی از سینمای ایران می‌دیدیم اما او کم‌کم در ژانرهای مختلف حضور پیدا کرد و بسیاری را از تصور این‌که او به اصطلاح بازیگر فیلم‌های هنری است، خارج کرد.

 

ارشادی از سال ۷۷ وارد تلویزیون هم شد و با سریال «همشاگردی» به کارگردانی احمد نجیب‌زاده خود را به مخاطبان این رسانه شناساند. هر چند حضور او در قاب جادو نسبت به پرده نقره‌ای کمرنگ‌تر بوده است. خودش هم در گفت‌وگویی با تایید این مطلب که در تلویزیون کمتر بازی کرده است، بیان داشته که احتمالا به نسبت کمتر از او برای بازی در این قاب دعوت شده است. باغ بلور، من نه منم، شمس‌العماره، تا ثریا، زخم، خانه‌ای روی تپه و... از جمله آثاری است که این بازیگر تاکنون با آنها روی آنتن تلویزیون رفته است. ارشادی همچنین در سریال پیشین محمودی، با نام «دل‌دار» حضور داشت که آن هم سریالی مناسبتی بود و در رمضان سال۹۸ پخش شد.

 

در سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم هم تجربه بازی در مجموعه‌های نوروزی را دارد و حالا با سریال هم‌ بازی قرار است بار دیگر در یکی از طلایی‌ترین زمان‌ها برای دیده شدن سریال‌های تلویزیونی، یعنی ایام نوروز روی آنتن برود. او در این سریال نقش یک پدربزرگ را به عهده دارد که زمین کشاورزی‌اش را در اختیار نوه خود به نام لیلا با بازی دیبا زاهدی می‌گذارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سوگند 1402/03/18
سلام من سریال هم بازی را خیلی دوست دارم و دست تهیه کننده درد نکنه با این سریال جذاب من نقش اول و مهران را خیلی میپسندم و امیدوارم این سریال تا ابد ادامه داشته باشد و آوا مهران به هم برسند و همچنین لیلا و بهروز و... واین سریال به خوشی تموم بشه
آوا 1400/06/14
به نظر من اگه دیبا به جای نیلو یعنی آوا بود و نیلو جای دیبا یعنی لیلا بهتر بود دیبا بیشتر به حسین میاد
زهرا امینی 1400/02/27
سریال عالیست وعاشقانه بین 2تاعاشق دوست داشتنی ❤❤❤❤❤❤❤
ستاره 1400/01/23
سلام دیشب من قسمت ۲۶ این سریال رو توی اینرنت دیدم و زده بود قسمت آخر. ولی اصلا سرنوشت کسی معلوم نشد . فقط بهروز و لیلا تموم کردند. اصلا هیچی به هیجی امیدوارم قسمت آخر نبوده باشه
ناشناس 1400/01/22
سلام میشه بگید سریال همبازی چند قسمت دارد؟ واقعا سریال عالی بود و اینکه من نقش آوا را در این سریال خیلی دوست دارم و میپسندم😍.امیدوارم اینکه سریال الکی تموم نشه و مهران به آوا برسه
ناشناس 1400/01/21
واقعا سریال فوق العاده مفید و جذابیه. واقعا خداقوت به تمام دست اندر کاران و بازیگرهای عزیز🌹
ماهور راد 1400/01/20
بسیار سریال خوب و سرگرم کننده هستن 💫 ممنون از بازی زیبای خانم دیبا زاهدی 🍁بسیار عالی 🙏
ELnaz 1400/01/20
نظر من که وقتی اقای مهری در یه سریالی هستن شک نکن او سریال بهترین سریال میشه واقعا سریالش عالیییییییی
علی 1400/01/19
این سریال یک توجه دارد وان اینکه بزرگان این ذهنیت را در کودکان و نوجوانان ایجاد نکنند که انها بزرگ شدند باهم ازدواج کنند . انتخاب را از انها نگیرند باتوجه به تفاوت فرهنگی و علمی که بعدا بدست می اید . بعد اینکه در بخش روستا محیط روستا یک باغ نیست مانند شهری کوچه و خانه دارد ما ندیدیم جز گاو داری و باغ و بازیگران در گلخانه محل خوابشان در گلخانه است .اشکال دارد . معرفی روستا نیست .
حمیده 1400/01/15
من چند قسمتی از این سریال را دیده ام اصلا نتوانستم با بازیگرانش همذات پنداری کنم به نظر من پرداخت شخصیت ها کامل نیست و فقط همه از لیلا تعریف می کنند انگار این کاراکتر هیچ عیب و نقصی ندارد. سریال بیشتر به کار می پردازد تا تعریف داستان. امید و همسرش در یک سریال نسبتا جدی نقش طنز و کمدی دارند به نظرم این مسئله سریال را جذاب نکرده است و دیگر اینکه چرا در همه سریال ها باید یکی از نقشهای اصلی نامش لیلا باشد؟ من واقعا از این اسم خسته شدم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.