2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی پادینا کیانی بازیگر نقش پری در سریال هم بازی

بیوگرافی پادینا کیانی بازیگر نقش پری در سریال هم بازی

با پادینا کیانی که در سریال هم بازی نقش پری را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین -پادینا کیانی بازیگر جوان اما با استعدادی است که در سال 99 پر کار بود و بازی در نقش پری در سریال هم بازی یکی از تجربه های او در این سال محسوب می شود. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

 

زندگی شخصی پادینا کیانی

پادینا کیانی متولد پنجم آبان سال 1372 است. او در تهران به دنیا آمده و به دلیل علاقه ای که به هنر داشته در دانشگاه در رشته چهره پردازی درس خوانده و سپس تلاشش را به کار گرفته تا وارد حرفه بازیگری شود.

پادینا کیانی بازیگر نقش پری در سریال هم بازی

شروع بازیگری پادینا کیانی

کیانی بازیگری را مانند بسیاری دیگر از هنرمندان این عرصه از روی صحنه تئاتر شروع کرد. او توانست در صحنه نمایش توانایی ها و هنرش را نشان بدهد تا فرصت برای او مهیاتر از پیش شود و بتواند در کار خود پیشرفت کند.

 

او در ادامه در دو فیلم کوتاه بازی کرد که فیلم شب ساخته ریحانه پارسا یکی از آنها بود.

پادینا کیانی بازیگر نقش پری در سریال هم بازی

بازی در سریال صفر 21

اولین تجربه تصویری پادینا کیانی سریال صفر 21 است. این مجموعه طنز به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان در سال 99 از شبکه 3 پخش شد.

 

کیانی در این سریال نقش دختر جواد رضویان را برعهده داشت و توانست در نقش شادی لحظات دلنشینی را خلق کند. خودش درباره بازی در این مجموعه گفته است: چون به عنوان نخستین کار، سریال کمدی بازی کرده ام؛ هم برایم سخت بود هم لذتبخش و فکر نمی کردم که نخستین کار را در این قالب انجام بدهم همچنین تمام دقایقی که در کنار این دوستان کار می کردم برایم شیرین و بیادماندنی است و می توانم بگویم تک تک ثانیه هایش برایم خاطره ساز و زیبا بود و در کنار هنرمندان فاخر این قصه بازی کردن از افتخارات من است.

پادینا کیانی بازیگر نقش پری در سریال هم بازی

بازی در نقش پری در سریال هم بازی

نقش پری در سریال هم بازی دومین نقش تلویزیونی کیانی است. او اگرچه کارش را با کمدی شروع کرد اما خیلی زود ژانر دیگری را هم به کارنامه اش افزود.

 

پری در هم بازی دختری است که عقد کرده و در آرزوی شروع زندگی مشترک است. او در شرکتی بزرگ خدمتکار است و وقایع تلخ و شیرینی برایش رخ می دهد.

 

پخش دو سریال از کیانی ان هم به فاصله کم این فرصت را برای او به وجود آورده که بسیار دیده شود و بنابراین می توان انتظار داشت پس از این بیشتر از او بشنویم و در آثار زیادتری وی را ببینیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.