2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بهترین فیلم های اکشن جدید با دوبله فارسی

بهترین فیلم های اکشن جدید با دوبله فارسی

اگر از علاقه مندان به فیلم های اکشن هستید نگاهی به این لیست بیندازید شاید بعضی از آنها را ندیده باشید.

دوات آنلاین -فیلم های اکشن در سراسر جهان پرطرفدار است. در ایران نیز خیلی ها این ژانر را می پسندند. فیلم هایی در زیر معرفی شده اند به فارسی دوبله شده و جزو بهترین ها و البته جدیدترین ها هستند.

فیلم خارج از محدوده؛ یک اکشن تخیلی

فیلم خارج از محدوده؛ یک اکشن تخیلی

فیلم خارج از محدوده، فیلمی اکشن، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا و مجارستان، به کارگردانی میکل هوفسترم است. نویسندگی فیلم خارج از محدوده توسط راب یسکم و روآن اتل انجام شده است.

 

بازیگرانی چون آنتونی مکی، دامسون ایدریس، انزو چیلنتی، امیلی بیچام، مایکل کلی، کریستینا تانتری-یانگ، بریدی دوواد و هنری گریت در فیلم خارج از محدوده به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

 

فیلم خارج از محدوده توسط شبکه نتفلیکس منتشر شده است. فیلم برداری فیلم خارج از محدوده در بوداپست انجام شده است و هشت هفته به طول انجامید.

 

خلاصه داستان: در آینده نزدیک، یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین که به یک منطقه جنگی اعزام شده است، به همراه یک افسر مخفی، تیمی تشکیل می دهند تا جلوی یک حمله هسته ای را بگیرند و...

 

نماوا این فیلم را دوبله فارسی کرده است.

دختر کارگیل؛ فیلم اکشن هندی

دختر کارگیل؛ فیلم اکشن هندی

داستانی از اولین خلبان زن هندی که توانست به یکی از افسران نیروی هوایی تبدیل شود و در جنگ کارگیل سال ۱۹۹۹ به منطقه جنگی پرواز کند و...

 

فیلم دختر کارگیل، فیلمی اکشن، بیوگرافی، درام و جنگی، محصول سال ۲۰۲۰ کشور هند، به کارگردانی شرن شرما است. نویسندگی فیلم دختر کارگیل توسط شرن شرما و نیکیل مهروترا انجام شده است. بازیگرانی چون جاهانوی کاپور، پانکاج تریپاتی، انگاد بدی، ماناو ویج، آیشا رازا، وانیت کومار سینگ، چندن انند و گوتام سینگ در فیلم دختر کارگیل به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

 

فیلم دختر کارگیل از شبکه نتفلیکس تولید شده است. فیلم دختر کارگیل درباره گنجن ساکسنا یکی از اولین خلبانان زن نیروی هوایی هندی در جنگ است.

 

نماوا این فیلم را دوبله کرده است.

میراث دروغ ها؛ محصول سال 2020

میراث دروغ ها؛ محصول سال 2020

پس از بازگشت یک مامور اطلاعاتی سابق به دنیای پر خطر جاسوسی، او راز تکان دهنده ای را درباره عملیات سرویس های مخفی ناشناس کشف می کند و...

 

فیلم میراث دروغ ها، فیلمی اکشن و مهیج، محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای هلند، انگلستان، لهستان، اوکراین و آمریکا، به نویسندگی و کارگردانی آدرین بول است. بازیگرانی چون اسکات ادکینز، آنور نیفسی، سامی کریم، مارتین مکدوگال، یولیا سوبول، آندریا واسیلیو، آنا بوتکویچ و مت میتلر در فیلم میراث دروغ ها به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

 

فیلم میراث دروغ ها توسط شرکت ۱۳ فیلم تولید شده است. فیلم میراث دروغ ها در جشنواره‌ ‌های مختلف افتخارات متعددی را به دست آورد که از میان آنها می ‌توان به دریافت جوایز اکسلنس، جشنواره فیلم بیرمنگام، فیلم مستقل ادینبورگ و نامزدی دریافت جوایز فیلم مستقل لندن و جشنواره فیلم سانتا مونیکا اشاره کرد.

 

ان فیلم با زیرنویس فارسی توسط نماوا منتشر شده است.

فتمن با بازی میل گیبسون

فتمن با بازی میل گیبسون

کریس در آلاسکا همراه با همسرش یک فروشگاه هدایای کریسمس را اداره می کنند. آنها برای نجات کسب و کار بی‌رونق خود دچار مشکل هستند. از سوی دیگر، یک مشتری ناراضی در صدد انتقام‌جویی از آنها برمی آید و...

 

فیلم فتمن، فیلمی اکشن، کمدی، فانتزی و مهیج، محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای انگلستان، کانادا و آمریکا به کارگردانی اشوم نلمز و ایان نلمز است و نویسندگی آن را نیز اشوم نلمز و ایان نلمز برعهده داشته اند و بازیگرانی چون مل گیبسون، ماریان ژان-بتیست، چانس هرستفیلد، والتون گاگینز، رابرت باکستیل، اریک وولف، سوزان ساتچی و دبورا گروور در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دوبله این فیلم نیز توسط نماوا منتشر شده است.

آقای دراکولا؛ اکشن هندی تولید 2020

آقای دراکولا؛ اکشن هندی تولید 2020

این فیلم به کارگردانی دبالوی باتاچاریا در سال ۲۰۲۰ توسط کشور هند در ژانر اکشن ساخته شده است. می می چاکرابورتی در آن حضور دارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی برترین فیلم‌های جنایی تاریخ سینما

 

یک معلم مدرسه یک شهر کوچک با دندان های بیرون زده و عجیب در می یابد که شباهت های زیادی با کنت دراکولای افسانه ای دارد.

 

در این فیلم آنیربان باتاچاریا، بیدیپتا چاکرابورتی، میمی چاکرابوتی، رودرانیل غوش، سایونی غوش , کانچان موللیک به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

فیلیمو دوبله فارسی این فیلم را منتشر کرده است.

شیفت شب؛ اکشن جنایی

شیفت شب؛ اکشن جنایی

«شیفت شب»، فیلمی در ژانر اکشن-جنایی و درام و محصول سال 2020 کشورهای فرانسه، بلژیک و چین است. از بازیگران این فیلم میتوان به «عمر سای»، «ویرجینی افیرا» و «پیمان معادی» اشاره کرد. داستان فیلم درمورد سه افسر پلیس فرانسوی است که وظیفه دارند یک مهاجر غیرقانونی را تا فرودگاه شارل دوگل اسکورت کنند تا وی به وطنش بازگردانده شود. اما زمانی که آن ها به حقیقت پشت این اتفاق پی می برند، ناچار به انتخاب کاری دشوار می شوند که ...

 

دوبله فارسی این فیلم توسط فیلیمو منتشر شده است.

دشمن بزرگ؛ فیلمی اکشن و ماجراجویانه

دشمن بزرگ؛ فیلمی اکشن و ماجراجویانه

«دشمن بزرگ»، فیلمی در ژانر اکشن-ماجراجویی و محصول سال 2020 سنمای کشور آمریکاست. این فیلم داستان یک ابر قهرمان به اسم «مکس فیست» را روایت می کند که مدعی است از بُعد زمانی و مکانی دیگری به این بُعد و کره زمین آمده و قدرت هایش را از دست داده است. هیچکس به جز پسر جوانی به اسم «همستر»، گفته های او را باور نمی کند تا اینکه ...

 

در این فیلم جسیکا الین، اسکیلان بروکس، جو منگنیلو، مک برندت , کریستوفر گایتون به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

دوبله فارسی این فیلم توسط فیلیمو منتشر شده است.

بی گناهی؛ اکشن کره ای

بی گناهی؛ اکشن کره ای

فیلم بی گناهی به کارگردانی سانگ هیونگ پارک در سال 2020 توسط کشور کره جنوبی در ژانر اکشن ساخته شده است. چونگ اوک بائه در آن ن حضور دارد. یک وکیل در حالی که از مادر خود در دادگاه قتل دفاع می کند، اسرار یک دهکده کوچک را کشف می کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک سینمای جهان

 

در این فیلم بائه جونگ اوک، هونگ کیونگ، شین موون سونگ، پارک جین یونگ، شین هه سان به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

این فیلم را می توانید از فیلیمو با دوبله فارسی تماشا کنید.

فیلم هیولا؛ اکشن و معمایی

فیلم هیولا؛ اکشن و معمایی

«هیولا»، فیلمی در ژانر اکشن-جنایی و محصول سال 2020 کشور ایتالیاست که توسط پلفترم نت فلیکس تولید و پخش شد. داستان این فیلم درمورد یک کهنه سرباز منزوی و افسرده است که زمانی به عنوان کاپیتان نیروهای ویژه ارتش خدمت می کرده. کارش، میان او و خانواده اش فاصله زیادی انداخته به حدی پسرش از او متنفر است. با وقوع یک اتفاق تراژیک و غم انگیز، لئونیدا ناچارا به چیزی تبدیل می شود که گمان میکرد آن را در گذشته تاریکش دفن کرده است.

 

در این فیلم فابریزیو جیفونی، لینو موسلا، مونیکا پیسدو، آندریا پناچی , امانوئل لینفاتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

این فیلم را می توانید از فیلیمو با دوبله فارسی تماشا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.