2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
عاقبت نساء یا مینوی قلابی در آخر سریال بیگانه ای با من است چه می شود

عاقبت نساء یا مینوی قلابی در آخر سریال بیگانه ای با من است چه می شود

چه سرنوشتی در انتظار نساء است؟ آیا همه او را طرد خواهند کرد؟ آیا خواهد مرد؟ او چگونه تقاص پس خواهد داد؟

دوات آنلاین -همه منتظر هستند تا راز نساء در سریال بیگانه ای با من است فاش و مینوی قلابی رسوا شود. عاقبت تلخی در آخر سریال در انتظار این زن دروغ گو خواهد بود یا سرنوشتش به گونه ای دیگر رقم می خورد.

 

شبنم قلی خانی پیش از این گفته بود نساء سال ها با هویت قلابی زندگی می کند و این به معنای این است که راز او در نهایت فاش می شود اما پس از رو شدن دستش دیگران چه پاکنشی نشان خواهند داد؟ پسرش امیرعلی که نقش او را شهنام شهابی بازی کرده چه رفتاری با مادر خواهد شد؟ خانم شهرابی چه خواهد کرد؟

مینوی قلابی در سریال بیگانه ای با من است

فجایعی که مینوی قلابی در سریال بیگانه ای با من است رقم زد

مینوی قلابی تاکنون باعث چه اتفاقاتی شده است؟ به خانواده ای دروغ گفته و سالیان سال آنها را فریب داده است. باعث شده دختری نتواند در کنار خانواده اصلی خود زندگی کند و علاوه براین که از هویت اصلی اش بی اطلاع است از امکاناتی که می توانست در اختیارش باشد محروم شده است. نساء در مرگ مریم چندان هم بی تقصیر نیست. از سویی او از ماجرای خیانت جاوید به خانواد هشرابی و نقشه شیادانه او مطلع بود و سکوت کرد و در شرایط زندگی کنونی شهرابی ها مقصر است.

 

اگر بخواهیم همه این اتفاقات را مرور کنیم فهرست بلندبالاتر می شود. همه اینها از یک دروغ شروع شد. دروغی که به خاطر وسوسه بود. دروغ اول دروغ های بعدی را به دنبال آورد و همه چیز را ویران کرد اما وقت تقاص پس دادن هم فرا خواهد رسید.

شبنم قلی خانی در نقش نساء در سریال بیگانه ای با من است

سرنوشت نساء چه خواهد شد

راز نساء فاش می شود. او به احتمال زیاد با شوهر واقعی اش یعنی سعید رو به رو خواهد شد و همین امر موجب اتفاقاتی تازه می شود.

 

از سویی امیرعلی به احتمال زیاد مادرش را طرد خواهد کرد. او مادرش را به خاطر دروغ بزرگی که گفته است نمی بخشد. اما شاید خانم شهرابی تا زمان فاش شدن این راز زنده نباشد یا اگر هم زنده باشد احتمالا برخورد چندان تند و تلخی نخواهد داشت و حتی چه بسی بگوید خودش حدس هایی زده و بوهایی برده بود.

 

همچنین لیلا با بازی ونوس کانلی به هویت واقعی اش پی خواهد برد و برخورد او نیز با نساء بسیار بااهمیت است. آیا او بعد از فهمیدن این که مادر امیرعلی چه کرده است باز هم به ازدواج با این پسر رضایت خواهد داد؟ سایه دروغ نساء تا کی و کجا بر سر زندگی او خواهد ماند؟

 

شرکت نساء به نام امیرعلی است. پس زن شیاد دیگر از مال و اموالی هم برخوردار نخواهد شد. از طرفی او حتی نمی تواند نزد همسر سابقش برگردد چون سعید اکنون برای خودش خانواده ای دارد و کاملا خوشبخت است.

 

چیزی جز ویرانی در انتظار این زن نیست و حتی چه بسی او نیز به کام مرگ برود. باید منتظر ماند و قسمت های باقی مانده از سریال بیگانه ای با من است را تماشا کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.