2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آشنایی با ونوس حسن کانلی بازیگر نقش لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است

آشنایی با ونوس حسن کانلی بازیگر نقش لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است

ونوس حسن کانلی چگونه بازیگر شد و قبل از سریال بیگانه ای با من است در چه فیلم هایی بازی کرده بود.

دوات آنلاین -ونوس حسن کانلی که در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است نقش لیلا را بازی کرده بازیگر جوان اما بسیار توانایی است که قبلا هم او را در سریال دوردست ها دیده بودیم. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

 

شروع بازیگری ونوس کانلی از تئاتر

ونوس حسن کانلی بازیگری را از تئاتر شروع کرد. رفتن روی صحنه تجربه های خوبی را برای این بازیگر جوان به ارمغان آورد. خودش در این باره گفته است: تئاتر، جایگاه خوبی برای محک زدن بازیگر است. از سوی دیگر، هیچ اشتباهی در تئاتر قابل برگشت نیست و همین باعث می شود تا حواس بازیگر بیشتر جمع باشد تا هیچ اشتباهی نکند. همین تجربه کمک زیادی در کار تصویری می کند. معتقدم تئاتر باعث پیشرفت بازیگر در عرصه فعالیت هنری اش می شود. البته منظورم این نیست اگر بازیگری کارش را با سینما شروع کند، موفق نیست، اما تئاتر در این باره کمک بیشتری به بازیگر می کند.

ونوس حسن کانلی بازیگر نقش لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است

اولین فیلم سینمایی ونوس کانلی

ونوس حسن کانلی در سال 1393 اولین بار جلوی دوربین رفت و در فیلم تا آمدن احمد بازی کرد. این فیلم به کارگردانی صادق صادق دقیقی در ژانر دفاع مقدس ساخته شد و به وقایع جزیره خارک در طول جنگ تحمیلی می پردازد. جزیره خارک درطول 2800 روزجنگ 2840 بار بمباران شد.

 

افسر اسدی، پرهام دلدار، محمدمهدی فقیه و بهرام ابراهیمی از دیگر بازیگران فیلم تا آمدن احمد بودند و ونوس در این فیلم نقش دختری جنوبی را بازی می کرد که شخصیتی درونگرا داشت و از وقایع جنگ متاثر شده بود.

ونوس حسن کانلی بازیگر نقش لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است

شهرت ونوس حسن کانلی

طبیعی بود اولین تجربه سینمایی برای کانلی چندان چشمگیر نباشد اما او سپس در سریال دور دست ها بازی کرد و از آنجا شناخته شد.

 

این سریال در سال 1395 به کارگردانی جواد ارشاد ساخته شد و بازیگرانی مطرح مانند دانیال حکیمی، هومن برق‌ نورد، فاطمه گودرزی و فرشته سرابندی در آن حضور داشتند.

 

این سریال 37 قسمتی که از شبکه یک پخش شد داستان دو شریک به نام های رسول و صادق است که کارخانه روغن سازی آنها دچار بحران مالی می شود. صادق که فعالیتی دیگر راه انداخته سهام خود را می فروشد و سرمایه داری بنام حبیب به پیشنهاد عماد که مورد اعتماد و همه کاره اوست سهام کارخانه را می خرد و عماد به همراه رسول به اداره کارخانه مشغول می شوند. رفته رفته معلوم می شود که عماد با نقشه ای قبلی برای ضربه زدن به رسول به او نزدیک شده است.

 

ونوس در این سریال نقش دختری را داشت که به قصد گرفتن انتقام از پدرش به کارخانه روغن سازی راه می یابد اما در جریان یکسری وقایع طرفدار پدرش می شود.

 

کانلی درباره اولین تجربه تلویزیونی خودش گفته است: نگرانی های خودم را داشتم، اما این نگرانی از بابت مخاطبان بود و این که آیا نقشی که بازی می کنم به دل مخاطب می نشیند یا نه. من قبل از ورود به سینما، چهار سال سابقه تئاتر داشتم، ولی بازی در مدیوم های تلویزیون، سینما و تئاتر کاملا متفاوت و مجزا ست. بنابراین معتقدم بازیگر قبل از هر کاری باید اضطراب مخاطب را داشته باشد و در غیر این صورت به جای پیشرفت، پسرفت خواهد داشت. به همین دلیل نگرانی های من هم کاملاً طبیعی بود. البته نقش یگانه کاملاً متفاوت با نقش سینمایی ام بود و بازی در فیلم سینمایی تا آمدن احمد هم برایم جذابیت داشت.

ونوس حسن کانلی بازیگر نقش لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است

تجربه های سینمایی ونوس کانلی

کانلی که اولین بار با فیلیمی از صادق صادق دقیقی وارد سینما شدهبوددر سال 95 در ساخته دیگر این کارگردان با نام چهل کچل نیز بازی کرد. پژمان بازغی، مریم بوبانی، سوگل طهماسبی، رضا ناجی و... از دیگر بازیگران این فیلم بودند.

 

کار سینمایی بعدی کانلی فیلم مرده خور است که آن را هم صادق دقیقی کارگردانی کرده و محصول سال 1398 است. در این فیلم سام درخشانی، احمد مهران فر، لادن مستوفی، لیندا کیانی، جمشید هاشم پور و ... بازی کرده اند.

ونوس حسن کانلی بازیگر نقش لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است

بازی در نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است

بازی در نقش لیلا در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است تجربه متفاوت و تازه ونوس کاملی است. او در این سریال نقش دختری را بازی می کند که ابتدا از هویت خودش بی اطلاع است و در طول سریال با چالش های گوناگونی مواجه می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.