2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شهنام شهابی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است؛ بیوگرافی و فیلم ها و سریال ها

شهنام شهابی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است؛ بیوگرافی و فیلم ها و سریال ها

بازیگر نقش امیر علی در فصل دوم مجموعه بیگانه ای با من است در سینما و تلویزیون کارنامه پرباری دارد. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -شهنام شهابی در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است نقش امیرعلی را بازی کرده است. او بازیگری باسابقه است. بیوگرافی این هنرمند را در ادامه بخوانید

 

شهنام شهابی که متولد سال 1361 در تهران است در دانشگاه آزاد بوشهر در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر درس خوانده است. او علاوه بر بازیگری تجربه ساختن فیلم کوتاه را نیز دارد و موسیقی یکی دیگر از علایقش محسوب می شود.

شهنام شهابی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

اولین فیلم شهنام شهابی

شهنام شهابی اولین بار در ال 1373 جلوی دوربین رفت و در فیلم شاخ گاو به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرد. این فیلم اقتباسی از داستان امیل و کارآگاهان نوشته اریش کستنر نویسنده آلمانی است. در شاخ گاو، امیر پسر نوجوان شهرستانی است که به قصد دیدار مادربزرگش برای اولین بار با قطار راهی تهران می‌شود، اما در داخل کوپهٔ قطار مردی از خواب آلوده بودن امیر استفاده می‌کند و پول‌های او را به سرقت می‌برد و...

شهنام شهابی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

فیلم های سینمایی شهنام شهابی

شهابی بازی در این فیلم ها را در کارنامه خوددارد: شیش و بش، جنایت و جنحه، بی تو تنهایم، دختران هم می میرند، از کنار هم می گذریم، آقای رئیس جمهور، ابراهیم و تعطیلات تابستانی.

 

همچنین فیلم دزد شاعر آخرین کار سینمایی او است که محصول سال 1399 است و سیدعلی رضوی آرا را کارگردانی کرده است. در این فیلم نگین معتضدی، مجید شهریاری و مهری آل آقا نیز بازی می کنند.

شهنام شهابی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

سریال های شهنام شهابی

شهابی در سریال های تلویزیونی نیز کارنامه پر باری دارد. او در مجموعه های زیر بازی کرده است:

بگذار آفتاب برآید

پنج کیلومتر تا بهشت

دستان سبز

خانه ای در تاریکی

این زمینی ها

جوانی

پرستاران

 

بازی او در نقش جمشید در سریال ماورایی پنج کیلومتر تا بهشت به شدت مورد توجه قرار گرفت. او درباره نقش اش در این مجموعه گفته است: جمشید یک شخصیت خاکستری است؛ نه خوب است و نه بد. فردی است که مانند همه آدم‌ها اشتباه کرده و از اشتباه خود پشیمان است. من نقشم را دوست دارم، همچنین بیشتر از همه دوست داشتم با آقای افخمی همکاری داشته باشم چرا که فرد ماهری است و همکاری در «پنج کیلومتر تا بهشت» باعث شد دیدم نسبت به بازیگری تغییر کند.

 

شهابی همچنین از بازی در سریال دستان سبز پشیمان است. او گفته است: بازی در «دستان سبز» جزو بزرگترین اشتباهات زندگی من بود؛ من به دلیل اینکه قبلا با قدرت الله صلح میرزایی همکاری داشتم قبول کردم که در این سریال هم بازی کنم، ولی متاسفانه اتفاقاتی از جمله تغییر عوامل، تهیه‌کننده و بی سلیقه بودن پروژه در این سریال رخ داد که اکنون از بازی در آن سریال پشیمان هستم.

 

بازی در نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

امیرعلی در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است بزرگ شده اما هنوز از هویت واقعی خود اطلاعی ندارد. شهنام شهابی این نقش را به خوبی بازی کرده و بازیگر مقابل او ونوس کانلی است که نقش لیلا را برعهده دارد.

 

لیلا و امیرعلی به هم علاقه مند هستند اما موانعی در سر راه آنها وجود دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.