2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
توطئه زن خیانتکار برای قتل شوهر

توطئه زن خیانتکار برای قتل شوهر

در تلگرام با سوگند دوست شدم و به هم علاقه‌مند شدیم. من قصد داشتم با سوگند ازدواج کنم تا این که او گفت متاهل است و تا الان به من دروغ گفته است.

دوات آنلاین -دو پسر جوان که با توطئه زنی، شوهر او را به قتل رسانده بودند با حکم دادگاه به قصاص محکوم شدند. همسر مقتول هم به حبس محکوم شد.

 

به نوشته روزنامه جام ‌جم، رسیدگی به این پرونده از ۲۹ تیرماه سال گذشته و پس از کشف جسد خونین مردی در حاشیه اتوبان سعیدی آغاز شد. مقتول با ۱۹ ضربه چاقو به قتل رسیده بود. ماموران با شناسایی هویت مقتول متوجه شدند او پیک‌موتوری بوده و آخرین‌بار با مرد جوانی قرار داشته است.

 

ارتباط پنهانی

یک ماه بعد ماموران متوجه ارتباط همسر مقتول با پسر جوانی به نام میلاد شدند و پسر جوان را دستگیر کردند که او در تحقیقات به قتل سعید ۳۰ساله با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و گفت: در تلگرام با سوگند دوست شدم و به هم علاقه‌مند شدیم. من قصد داشتم با سوگند ازدواج کنم و او را به خانواده‌ام معرفی کردم. یک روز سوگند تماس گرفت و مدعی شد متاهل است و تا الان به من دروغ گفته است. او می‌گفت قصد جدایی از شوهر معتادش را دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم شوهرش را بکشیم و بعد ازدواج کنیم. موضوع را با دوستم مصطفی در میان گذاشتم و او قول داد کمکم کند. طبق نقشه با سعید تماس گرفته و خواستم برای بردن بسته‌ای به حاشیه اتوبان سعیدی بیاید. وقتی به آنجا آمد دونفری او را با چاقو زدیم و فرار کردیم.

 

با این اعترافات، سوگند و مصطفی هم دستگیر شدند. مصطفی به همدستی در این قتل اعتراف کرد اما سوگند مدعی شد از قتل خبر نداشته است.

 

جلسه محاکمه

با تکمیل تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست، متهمان چند روز قبل در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در این جلسه اولیای دم برای قاتل درخواست قصاص کردند.

 

سپس میلاد در جایگاه قرار گرفت و گفت: وقتی درددل‌های سوگند را درباره بداخلاقی‌های شوهرش شنیدم، دلم برایش سوخت. به همین خاطر با شوهرش قرار گذاشته و از او خواستم سوگند را طلاق بدهد. او مقاومت کرد که با چاقو زدمش. قصد فرار داشت که ضربات بعدی را مصطفی به بدنش زد.

 

مصطفی هم گفت: من مشارکت در قتل را قبول ندارم. وقتی دیدم میلاد درگیر شده، برای کمک به او وارد درگیری شدم.

 

سوگند هم دوباره معاونت در قتل را رد کرد و گفت: میلاد خودسرانه برای قتل تصمیم گرفت و من از موضوع خبر نداشتم.

 

قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده، وارد شور شده و میلاد و مصطفی را به قصاص محکوم کردند. سوگند هم به اتهام معاونت در قتل به حبس محکوم‌شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.