2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
درخواست طلاق زنی که با ازدواج مجدد شوهرش موافقت کرد

درخواست طلاق زنی که با ازدواج مجدد شوهرش موافقت کرد

شوهرم با چرب زبانی و کلی خواهش رو به من گفت با این که عاشق یک زن دیگر شده اما دلش برای من می تپد و جدایی برای او سخت است.

دوات آنلاین-قطار عشق یک طرفه زوج جوان در دادگاه خانواده متوقف شد. زن جوان وقتی به خاطر شدت علاقه به شوهرش نتوانست جلوی خواسته او برای ازدواج مجدد بایستد زندگی مشترکش را در سراشیبی سقوط قرار داد. همسرش مدام بی مورد از او ایراد می گیرد و بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترک شان بالاخره کاسه صبر زن لبریز می شود و بابت کج خلقی های شوهرش از وی می خواهد دلیل رفتارهایش را برای او توضیح دهد و پس از آن معمای سال ها بی محلی همسر حل می شود. زن اظهار می کند: شوهرم بعد از تقاضای من نگاهی کرد و سرش را پایین انداخت و آرام زیر لب گفت که مدتی است عشق یک زن دیگر قلب اش را تسخیر کرده است. با تعجب از او خواستم حرفش را بلند تکرار کند که شوهرم با قیافه حق به جانب دوباره حرف دلبستگی اش به یک زن دیگر را بر زبانش جاری کرد. با شنیدن این جملات انگار آب یخ روی سرم ریخته شد و چشمانم سیاهی رفت. برای لحظاتی خشک ام زد و به تمام خاطرات گذشته ام فکر کردم و آهسته اشک از چشمانم جاری شد.

 

 بعد از یک جنگ و جدل سخت چند روز بی حس گوشه خانه کز کرده بودم تا این که شوهرم دوباره با چرب زبانی و کلی خواهش رو به من گفت با این که عاشق یک زن دیگر شده اما دلش برای من می تپد و جدایی برای او سخت است. شوهرم از من درخواست کرد اگر به او علاقه دارم به خاطر عشق مان به خواسته اش احترام بگذارم تا این وصلت سر بگیرد. عاشق همسرم بودم  و معنی دوست داشتن را می فهمیدم، به خاطر علاقه زیاد به همسرم باز فریب حرف های عاشقانه اش را خوردم و راضی به ازدواج مجدد او شدم. اوایل به خاطر این که طاقت دوری از شوهرم را نداشتم راضی شدم کنار هوویم زیر یک سقف به این زندگی بی روح و سرد ادامه دهم.

 

مدتی از وصلت شوهرم گذشت تا این که دوباره خلق و خوی او به وضع سابق برگشت و غر زدن هایش شروع شد. با ادامه این کج خلقی های شوهرم یک روز به شدت با او درگیر شدم تا این که در یک لحظه عصبانی شد و چند بشقاب به طرفم پرتاب کرد و بابت این ماجرا از ناحیه صورت دچار جراحت شدم. بعد از این اتفاق خانه را با حالت قهر ترک کردم و به خانه پدرم رفتم.

 

 مدتی از ترک خانه از سوی من گذشت و برعکس دفعات قبل خبری از منت کشی شوهرم نشد تا این که از حرف های سردش متوجه شدم عشق بین ما یک طرفه و فقط از جانب من بود. وقتی دیدم با ادامه زندگی با شوهر بی مهر و هووی فرصت طلب ام راه به جایی نمی برم به دادگاه خانواده آمدم تا هر چه زودتر تکلیف ام را با همسر بی وفایم روشن کنم. کاش همان ابتدا جلوی خواسته غیرقانونی او برای ازدواج مجدد می ایستادم تا این گونه زندگی ام از هم نمی پاشید.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.