2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
درخواست طلاق از زنی که شماره شوهرش را بلاک کرد

درخواست طلاق از زنی که شماره شوهرش را بلاک کرد

مرد جوان می گوید همسرش در هر دعوا او را بلاک می کند و این قهرها قابل تحمل نیست.

دوات آنلاین -دعواهای گاه و بی گاه سولماز و رضا زندگی آنها را از هم پاشید. زوج جوان برای درخواست جدایی به دادگاه خانواده تهران رفتند و اعلام کردند که قصد دارند از هم جدا شوند. یکی از دلایل این درخواست جدایی، قهرهای بیش از حد سولماز بود. سولماز بعد از هربار قهر کردن، شماره تلفن شوهرش را مسدود می کرد و چندین روز همین‌طور باقی می ماند. رضا که نمی توانست با او ارتباط برقرار کند، در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.

 

زنم مرا بلاک می کند

به نوشته تپش جام جم، این مرد زمانی‌که در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرارگرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: سه سال و نیم است که با سولماز ازدواج کرده ام. ما سه سال تمام عقد بودیم و تازه چند ماه است که ازدواج کرده‌ایم. ولی در این مدت از دست بچه‌بازی‌های سولماز خسته شدم. سال‌ها تحمل کردم. مرتب می گفتم که به زودی درست می شود. با خودم می گفتم حالا اولش است، کمی که زمان بگذرد، حتما همه چیز درست می شود. ما مرتب بر سر مسائل کوچک و بی اهمیت دعوایمان می شد. ولی مشکل اینجا بود که سولماز با هر دعوایی حتی یک جر و بحث ساده بلافاصله مرا از همه شبکه های اجتماعی مسدود می کرد. حتی شماره ام را بلاک می کرد. تا چند روز راه ارتباطی با او نداشتم. نمی توانستم با او تماس بگیرم یا پیام بدهم. بعد از سه سال زندگی مشترک ما شروع شد. تصور می کردم این بچه بازی‌های سولماز تمام شود. ولی او دست بردار نبود.

 

بعد از شروع زندگی مشترک‌مان هم باز سولماز دست از رفتارهایش برنداشت. سر هر مساله کوچکی دعوا به راه می انداخت و تا چند روز مرا بلاک می کرد. وقتی از خانه بیرون می رفتم دیگر به او دسترسی نداشتم. حتی تلفن خانه را هم جواب نمی داد، چون با من قهر بود. کم کم آبرویم پیش تمام فامیل رفت. دیگر همه متوجه دعواهای من و سولماز می شدند. چون او مرا از همه شبکه های اجتماعی اش بلاک می کرد و آشناهایمان متوجه این موضوع می‌شدند. بارها از او خواستم دست از این رفتارهایش بردارد. ولی فایده ای نداشت. برای همین من هم تصمیم گرفتم برای همیشه از این زن جدا شوم.

 

شوهرم لجباز است

در ادامه این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم خودش سر به سرم می گذارد. او با من لجبازی می کند. درست رفتارهایی را دارد که من از آنها متنفرم. بعد که عصبانی می شوم، اعتراض می کند و می گوید چرا عصبانی شدی. من وقتی عصبانی ام ترجیح می دهم که با او صحبت نکنم. دوست دارم مدتی سکوت کنم تا آب ها از آسیاب بیفتد و من کمی آرام شوم. برای همین شوهرم را بلاک می کنم تا با من تماس نگیرد. چون او هنوز هم نمی داند اخلاق من چطور است. وقتی دعوایمان می شود، مرتب پیام می دهد و زنگ می زند. من هم او را مسدود می کنم که دیگر با هم حرف نزنیم. چون می دانم که اگر حرف بزنیم حتما دعوایمان می شود. اما او این موضوع را درک نمی کند و فقط مرا متهم و مقصر می داند.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست با یک مشاور خانواده مشورت کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.