2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
تازه داماد: من قاتل همسرم نیستم

تازه داماد: من قاتل همسرم نیستم

متهم: صدای جیغ همسرم را شنیدم. هراسان به بالکن برگشتم که دیدم او از نرده تراس به پایین آویزان شده است سعی کردم او را بالا بکشم اما او تلاشی برای نجاتش نمی کرد.

دوات آنلاین-تازه دامادی که متهم است همسرش را از بالكن خانه اش به پایین پرتاب کرده و مرگ وی را سبب شده است در جلسه دادگاه حادثه را شرح داد.

 

به گزارش جوان، این پرونده دو روز قبل در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه از سوی قاضی زالی، نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد و گفت: متهم ۲۵ساله مهدی نام دارد. او ۴ خردادماه امسال بعد از سقوط همسر ۲۲ ساله اش از بالکن طبقه چهارم دستگیر شد. مرد جوان در بازجویی ها با انکار جرمش مدعی شد که میترا به قصد خودکشی خودش را از بالکن به پایین پرتاب کرده است، اما مادر مقتول با طرح شکایتی مدعی شد دامادش دروغ می گوید و او عامل قتل دخترش است. همچنین در تحقیقات میدانی مشخص شد این زوج یکسال قبل از حادثه با هم ازدواج کرده و به تازگی به این خانه اسباب کشی کرده بودند و همسایه ها نیز چند بار شاهد درگیری آنها بوده‌اند.

 

نماینده دادستان در ادامه گفت: تحقیقات پرونده نشان می دهد که او برای نجات همسرش کاری انجام نداده و فقط نظارگر بوده است که برایش درخواست صدور مجازات قانونی دارم.

 

در ادامه مادر مقتول در جایگاه ایستاد و گفت: فرضیه خودکشی را قبول ندارم حتی پزشکی قانونی آن را نیز تأیید نکرده است، بنابراین برای دامادم درخواست قصاص دارم.

 

سپس متهم در جایگاه ایستاد و با انکار جرمش گفت: «مدرس زبان انگلیسی بودم که به خواستگاری میترا رفتم. بعد از ازدواج به خدمت سربازی رفتم و در یک موسسه زبان تدریس می کردم. من و همسرم با هم اختلافی نداشتیم تا اینکه پدر میترا فوت کرد و او به بیماری افسردگی مبتلاشد.»

 

متهم ادامه داد: «میترا مدام گریه می کرد و عصبی بود. روز حادثه آخرین روز ماه مبارک رمضان بود که بعد از خوردن آخرین سحری از من خواست تا به داروخانه بروم و برایش دارو بگیرم. قبول کردم و بعد از خرید دارو به خانه برگشتم و خوابیدم. با زنگ تلفن از خواب بیدار شدم. مادرم بود که خواست به خانه شان بروم و آش نذری بگیرم. میترا در حال مرتب کردن خانه بود. او به بالکن رفت و مقداری رخت شسته پهن کرد. سپس دوباره به اتاقش برگشت و ناگهان مانتو و شلوار پوشید. فکر کردم قصد دارد همراه من به خانه مادرم بیاید اما یکباره به سمت تراس رفت و گفت از این زندگی خسته شده و قصد دارد پیش پدرش برود.»

 

متهم در خصوص حادثه گفت: «با شنیدن این حرف شوکه شدم و خواستم او را آرام کنم اما میترا به طرف نرده های تراس رفت، عصبانی شدم و یک گلدان تزئینی که خیلی سبک بود را به طرفش پرتاب کردم تا او را مجبور کنم داخل اتاق برگردد. او قسم خورد اگر از او جدا شوم به اتاق بر می گردد این شد که اعتماد کردم اما وقتی به داخل برگشتم صدای جیغ او را شنیدم. هراسان به بالکن برگشتم که دیدم او از نرده تراس به پایین آویزان شده است سعی کردم او را بالا بکشم اما او تلاشی برای نجاتش نمی کرد. از طرفی به خاطر یک ماه روزه داری خیلی بدنم ضعیف شده بود به همین دلیل نتوانستم همسرم را نجات دهم.

 

متهم در آخر گفت: باور کنید حدود ۵ دقیقه تلاش کردم اما موفق به نجات جان همسرم نشدم حتی همسایه ها نیز شاهد این حادثه بودند.

 

بعد از دفاع متهم دو نفر از شاهدان حادثه که از همسایه های متهم بودند یک به یک در جایگاه قرار گرفتند و گواهی دادند روز حادثه با شنیدن صدای این زوج به تراس رفته و شاهد تلاش متهم برای نجات جان همسرش بودند اما او موفق نشد و مرگ زن جوان رقم خورد.

 

همچنین این دو شاهد افسردگی زن جوان را بعد از فوت پدرش تأیید کردند. در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.