2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
طرز تهیه و سرو سالاد هویج و زیتون

طرز تهیه و سرو سالاد هویج و زیتون

سالاد هویج و زیتون به دلیل زیبایی و ترکیب رنگی که دارد می‌تواند جلوه خاصی به میز شام شما بدهد. این سالاد برای کسانی که رژیم ندارند اما می‌خواهند مراقب وزن خود باشند هم عالی است چراکه حجم معده را با مواد مغذی و خوب پر می کند

دوات آنلاین-اگر رژیم غذایی دارید حتما سالاد هویج و زیتون را در دستور غذایی خود قرار دهید. یک سالاد کم‌کالری که تقریبا همه ویتامین‌های مورد نیاز بدنتان را تامین می‌کند.

 

سالاد هویج و زیتون به دلیل زیبایی و ترکیب رنگی که دارد می‌تواند جلوه خاصی به میز شام شما بدهد. این سالاد برای کسانی که رژیم ندارند اما می‌خواهند مراقب وزن خود باشند هم عالی است چراکه حجم معده را با مواد مغذی و خوب پر می کند و غذای پرکالری کمتری در آن جای می‌گیرد.

هویج(400 گرم)

روغن زیتون  (سه قاشق سوپخوری)

سرکه سفید ( سه قاشق سوپخوری)

زیتون سبز  (200 گرم)

زیتون سیاه ( 100 گرم)

ارگانو ( یک قاشق سوپخوری)

سیر حلقه شده  (چهار حبه)

آب، جعفری و نمک  (به میزان لازم)

 

 

 

طرز تهیه سالاد هویج و زیتون

برای درست کردن این سالاد خوشمزه و ساده ، ابتدا هویج را پوست گرفته بشویید و بگذارید تا بپزد.در این فاصله سیر را پوست گرفته ، ورقه ای خرد کنید ، حالا سس سالا را آماده کنید ، برای این کار آب جعفری ، سرکه ، نمک و ارگانو را در ظرفی ریخته و با هم مخلوط نمایید.

حالا هویج پخته شده را بگذارید خنک شود ، سپس آن را به شکل حلقه ای برش بزنید و ظرف سالاد را آماده کرده ، هویج ، سیر ، زیتون سیاه و زیتون سبز را داخل آن ریخته و با هم مخلوط نمایید.

 

در آخر سس را روی سالاد بریزید و خوب هم بزنید تا با هم ترکیب شوند و سالاد را با برگ جعفری تزیین کره سرو نمایید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.