2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
دستگیری جوانی که بعد از تصادف مرگبار فرار کرد

دستگیری جوانی که بعد از تصادف مرگبار فرار کرد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری راننده جوان یک خودرو 206 خبر داد که پس از تصادف شدید با یک خانم ، از محل تصادف گریخته و مصدوم تصادف نیز با وجود اقدامات درمانی فوت کرده است .

دوات آنلاین-معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری راننده جوان یک خودرو 206 خبر داد که پس از تصادف شدید با یک خانم ، از محل تصادف گریخته و مصدوم تصادف نیز با وجود اقدامات درمانی فوت کرده است .

 

به گزارش دوات آنلاین ساعت 11:00 روز 21 دی ماه فردي با مراجعه به کلانتري 134 شهرک قدس اعلام کرد خودرو پژو 206 سفيد رنگی با یک عابر پياده خانم 43 ساله در آدرس سعادت آباد - چهارراه سرو تصادف کرده و منجر به مصدوميت این خانم شده و خودرو 206 از محل متواري شده است ؛ با حضور مأموران کلانتري در بيمارستان و تاييد موضوع ، پرونده اي در اين خصوص تشکيل شد .

 

با گذشت 13 روز از زمان تصادف ،  به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد که مصدوم صحنه تصادف به علت شدت صدمات وارده فوت کرده است . لذا پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت شناسايي راننده متواري به اداره دهم پليس آگاهي ارجاع شد

 

با انجام تحقيقات ميداني و بازبيني فيلم چندين دوربين مداربسته ی محل وقوع تصادف ، خودرو ضارب با مشخصات پژو 206 سفيد رنگ به شماره انتظامي ایران 10 / *** س 91 با مالکيت شخصی به نام محمدرضا ( 30 ساله ) شناسايي شد ؛ محمدرضا برابر هماهنگی با مقام قضايي دستگیر و در تحقیقات اظهار داشت خودرو را به صورت وکالتي به فردي به نام حمید فروخته است.

 

با شناسایی حمید . ک ( 48 ساله ) وی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد اما او نیز عنوان داشت که خودرو 206 را با يک قولنامه دستي به دامادشان به هويت علیرضا . ر  فروخته است .

 

علیرضا به اداره دهم احضار شد و در تحقیقات ، ضمن تکذيب اظهارات حمید عنوان داشت : من خودرو را روز اول بهمن از ايشان براي پدرم خريداري نمودم و در زمان حادثه خودرو در اختيار ما نبوده است و از موضوع تصادف اطلاعي ندارم .

 

در شرایطی که هر سه متهم منکر هرگونه دخالت در صحنه تصادف بودند ، اقدامات ویژه پلیسی در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت تا نهایتا مشخص شد مرتضی . ر ( 18 ساله فرزند علیرضا ) در محل تصادف حضور داشته است ؛ همزمان و در ادامه ی تحقيقات پلیسی مشخص شد که خودرو 206 صحنه تصادف به یک مغازه فروش و تعویض شیشه خودرو در منطقه سعادت آباد – خیابان کوهستان منتقل شده است . 

 

با شناسایی مغازه تعویض شیشه اتومبیل در منطقه سعادت آباد ، کارآگاهان اداره دهم به این مغازه مراجعه و به تحقیقات از صاحب مغازه پرداختند ؛ صاحب مغازه در اظهاراتش عنوان داشت : من در کار  فروش و تعويض شيشه خودرو فعاليت دارم ؛ در دي ماه سال ، جهت تعویض شیشه یک خودرو 206 به آدرس خانه ای در منطقه سعادت آباد مراجعه و شيشه جلو يک دستگاه خودرو پژو 206 سفيد رنگ که از ناحيه پايين سمت چپ شکسته بود را تعويض نمودم ؛ افراد حاضر در محل مدعی بودند که خودرو چند روز قبل در اختيار پسرشان بوده که در درگيري با افرادی ناشناس  اين اتفاق رخ داده است .

 

با توجه به اظهارات صاحب مغازه ، تصاوير کليه متهمان پرونده به رويت وی رسيد که بلافاصله تصوير مرتضی را شناسايي کرد و اظهار داشت : در زمان تعويض شيشه ، این شخص ( مرتضی ) در محل حضور داشته و مخاطب اظهارات نفرات حاضر ايشان بود .

 

با توجه به شواهد ، دلایل و مستندات بدست آمده ، مرتضی 18 ساله بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد ؛ مرتضی در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتابط خود با تصادف بود اما نهایتا به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به رانندگي با خودرو 206 سفید رنگ در زمان تصادف عنوان داشت : روز حادثه با خودرو پژو 206 سفيد رنگ از منزل خارج تا بدنبال برادرم به ميدان شهرداري بروم . در چهار راه سرو در حالي که چراغ سبز بود قصد سبقت گرفتن از يک خودرو پژو پارس را داشتم که ناگهان با متوفي برخورد نمودم . چون تازه گواهينامه گرفته بودم ، ترسيدم و از محل متواري و به منزل بازگشتم .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صريح متهم ، قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 32 تهران صادر و به زندان معرفي شد و پرونده مربوطه نیز در مرجع قضايي مربوطه در حال رسیدگی است .  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.