2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
شخصیت افراد را بر اساس مدل چشم تشخیص دهید

شخصیت افراد را بر اساس مدل چشم تشخیص دهید

متخصصان زبان بدن می‌گویند چشم‌ها راست‌گوترین قسمت بدن هر فرد هستند و حتی اگر یک فرد در کنترل کلام و زبان بدنش بسیار ماهر باشد حرکت چشم‌ها می‌تواند واقعیت درونی او را فاش کند.

دوات آنلاین-متخصصان زبان بدن می‌گویند چشم‌ها راستگوترین قسمت بدن هر فرد هستند و حتی اگر یک فرد در کنترل کلام و زبان بدنش بسیار ماهر باشد حرکت چشم‌ها می‌تواند واقعیت درونی او را فاش کند. در این مطلب چند نکته درباره حالت چشم‌ها و ارتباطش با شخصیت افراد را بیان می‌کنیم.

چشمان درشت: نشان‌دهنده صفا و صمیمیت هستند. این افراد معمولا عاطفی، منصف و غیرتمند هستند و البته  به اغراق‌گویی تمایل دارند. آنها معمولا ذهنی روشن دارند، در دوستی خونگرم و مدیران موفقی هستند.

چشمان کم فاصله: حسودی و کوتاه نظری ویژگی بارز برخی افراد است که چشمان به هم نزدیک و کم فاصله دارند. زنان این گروه درون‌گرا و پنهان‌کار و حسابگری موفق در امور تجاری و سیاسی هستند.

چشمان نیمه‌باز: حس حیله‌گری و دلالی غیرقابل اعتماد را به طرف مقابل القا می‌کنند.

چشمان خمار: به مخاطب این حس را منتقل می‌کنند که افرادی احساسی هستند و بیشتر در رویا به سر می‌برند.

چشمان با فاصله زیاد و دور از هم: این افراد معمولا چنین ویژگی‌هایی دارند: سادگی، درستی، فکر باز، توقع زیاد از زندگی، زود باور، برونگرا، مردمی و وفادار.

چشمان برجسته و بیرون‌زده: این حالت چشمان صفات منفی مثل تنبلی ،پرسر و صدا و پر حرف و ظاهربین بودن را به مخاطب القا می‌کنند.

پلک‌های برجسته: این افراد معمولا باهوش و با استعداد  و دقیق هستند.

چشمان خندان و متبسم: شوخ بودن و داشتن قلب پاک از جمله ویژگی‌هایی است که این چشمان به مخاطب القا می‌کنند. 

چشمان بادامی: این نوع چشمان این حس را به مخاطب القا می‌کنند که فرد خودخواه و متکبر است.

چشمان ریز مثل کبوتر: این افراد اکثر طبع ملایم دارند. رازپوش و محتاط و محافظه کار، صادق و راستگو، مشکل پسند و کم صبر هستند، مردان این گروه مدیران و مشاوران قوی هستند.

چشم روباهی: نشان‌دهنده هوش و فراست بالا ،توانمندی کافی در مدیریت ارتباطات و قدرت فکری زیاد است. آنها از قلبی رئوف و مهربان  برخوردار است.  قدرت بیان بالایی برخوردار دارند اما اغلب ترجیح می‌دهد سکوت کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.